Sunday, October 23, 2016

Waiting 4 Miracle...



Ya Allah Ya TuhanKu...😭
ku bsyukur ke hadratmu kerana 
mgizinkn aku utk merasa BAHAGIA lagi..


setelah sekian lama aku, sudah kian pudar rasa dihati..

namun dlm skelip mata kau mjentik lagi hatiku 
dgn mberi sebuah harapan baru..


 adakah ada sinar lgi dlm hidup kta? 

dlm ceritera cinta kta? 


aku terkelu, tdiam seribu bahasa. 

terkelu lidah mbuta bicara namun 
aku merasa bahagia sketika.. 


setelah lama aku mnanti dan terus mnanti. 

tiba2 tanpa dduga dia dtg mnyapa ku. 
mberi sbungkus plastik pink di atas mejaku..
alanglah seronoknya rasa dhati..bbunga..
spt dlm hati ada taman..
tidak lekang senyumn dbibir ku trrukir utkmu 
dsaat kau mlalui mejaku.. 


ya Allah, terima kasih krna masih mberi 

pluang utk ku merasa bhgia. 
wlupun aku tahu ianya utk sketika...
aku tidak pasti pberian itu utk pa..
dan sbenarnya dari siapa.. 
adakh dia org tgh..atau ada agenda lain?  


aku cuba bsangka baik. 

mungkin pmulaan utk pbaiki hbgn kmi 
yg tlh hmpir skian lama sunyi sepi hampa.. 
mungkinnnn... 
aku tidak mahu tlalu bharap 
krna aku tidak mahu kecewa lgi.
tidak mahu mnangis lagi.. 


jika dari dulu kau mlayan aku dgn baik..

alangkah baiknya.. 
sedih pilu rasa dhati mgenang kembli pbuatanmu 
yg mgabaikn ku..yg mninggalkn ku kseorgn.
yg ksepian..yg dketepikn..dbuang.. 


ya Allah.. berilah aku kkuatan dan 

petunjuk utk hubungan ini. 
masih mampulh aku utk btahan skli lgi??? 
hidup ku kini hnya utk Mu ya Allah.. 
mcari redhaMu.. 
terima kasih krna mhadirkan zuriat kpdku 
utk mnemani hidup ini.. 
dialah satu2nya pujuan hatiku.. pnguat hidupku..

Jika ppisahan adalah jln tbaik utk aku dan dia.. 
aku redha ya Allah asalkn dia bahagia.. 
jika harus mlepaskn itu dpt mberi lbih byk 
kbaikn aku rela krna aku tidak mahu lgi tluka.. 
bantulah aku...Ya Allah😭


Abg...terima kasih. 

kmk rindu ktk gilak2.
betapa kmk xsangka kmk bole sesetia tok..
kmk x penah da org lain.
kmk tetap setia mnunggu abg pulng dsamping kmk.. 
tpi jika pkara ya sia2 n xmungkin tjdi..
abg teruskn lh hidup bsamanya.. 
kmk redha. kmk akn mulakn hidup baru dgn danial.


InsyaAllah, mun da jodoh kta ttp akn bsama. 

kmk xmok paksa abg utk bsama kmk.. 
sbb ya kmk kinek x bunyi n x bising dgn olahan ktk. 
ktk dh embk haluan ktk pun, 
kmk tpaksa move on sbb xda arah lgi mk dtuju. 
apa2 pun tjdi lepas tok. 
kmk mntk abg halalkn mkn minum kmk. 
maafkn dosa kmk spjg kmk jdi isteri ktk. 
doakn kmk bhgia mcm abg juak.. 
n last s kli terima kasih sbb sudi jadi suami kmk
I love u abg. ingatlah kmk dan danial dlm hidup abg. 
satu2nya anak lelaki abg. zuriat abg.. 


🌷TULIP 🌷


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly