Friday, June 20, 2014

Bakal Suamiku...




Sabar itu separuh daripada iman :) 
sebab itulah pahala orang yang bsabar ni besar...
menanti sesuatu yang belum pasti adalah sesuatu yang menyakitkan &
memerlukan kesabaran didalam penantian itu...
semuanya telah ditetapkan oleh Allah adalah suatu perkara yang sangat indah :) 
jodoh :) yang dah di tentukan. AISYSHA BT. ZAIDEL utk ...... siapa? 
Allah Maha Mengetahui :)


saat jodoh datang, inshaAllah aku terima seikhlas hati :) 
Cukuplah agamamu wahai suami ku.
 aku tak perlukan kekayaan harta duniawi dari mu, 
aku cuma perlu bimbingan mu, kasih sayang mu , 
perhatian mu saat aku sah bergelar isterimu :') 
permintaan pertama dan terakhir aku, 
jadilah imam ku yang terbaik, pimpinlah dan 
bimbinglah aku dan zuriatmu ke syurga,
 jadikan keluarga kita keluarga yang bahagia dunia dan akhirat, 
wahai bakal suami ku, terima lah aku apa adanya. 
terlalu banyak kekurangan dalam diri ni, 
semoga Allah kurniakan aku jodoh yang dapat terima aku 
lillahitaala bukan kerana nafsu ... amin...

Allah Maha Mengetahui 
'la tahzan kerana jodoh, akan ada jugak buat kita, berusahalah Aisysha dan redha lah dengan ketentuanNya, akan ada yang terbaik buat mu, sesungguhnya ketetapan Allah itu sempurna dan indah :') '



Abang... 

TULIP

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly