Tuesday, October 22, 2013

The Day You Went Away

Alhamdulillah...
Hari ini aku lebih sihat...
Mhadapi hari2 yg suram sorg dri buknlh ssuatu yg mudah..
Hanya mhadapinya dgn tabah dan redha..
Aku masih ada Allah, kluarga & kwn2ku...

Sejak mr. M tiada lgi dlm hidupku, aku tetap terus begini...
Mnangis dan trus mngis mgenngkn suma yg tlh tjdi..
Mcuba hidup sdiri biarpun aku x biasa..semua ini aku buat hanyalah kerana utk kluarga mr.M...
Inilah pgorbann ku yg terakhir...
Biarlah mereka trus bsama dri aku terus dsakiti...ini jln tbaik.kerna mereka lebih mmerlukn mr.M dari aku..insyaAllah...

Smlm mgkn Allah ingin tjuk kn kpdku sikit demi sikit...
Entahla knpa mataku ttancap pd mr.M yg mmakai bju putih dgn keta hitam nya.
Sejak bila???
Hati ku sakit saat itu tpi hanya ku pendam sdiri..
X mnyangka telahan aku slama ini bena2 belaka...
Knk abg polh kmk mcmtok? Knk bang?
Ya Allah...x ku sangka x ku duga...
Mmg x ada hrpn lgi hbgn ini..
Aku give up...:( x mahu ku teruskn lgi..
X tdaya x tmampu utk btahan...
Biarla aku mjga cinta ini dri trus dsakiti..
Entah pa lagi yg aku x tahu selama ini..
Hanya ALLAH saja yg tahu...
Biarlah..ALLAH itu adil...

Bpura2 senyum tpi mnangis ddlm hati itu lebih baik 
drpd bpura2 sygkn ssorg tpi mpmainkn prasaan dia...

Ingatlah, jika kamu ingin mcari yg tbaik utk drimu.
Jgnlh kamu pmainkn hati insan lain.
Jika dia bukan dhatimu bterus teranglh.
Jgnlh kamu bjnji & kmudian kamu ingkari.

Bjanji dan terus bjanji bukn juga ssuatu yg mudah...
Jika kta xmampu utk tepati jnji itu jgnlah bjnji nanti mjdi beban...
Sguh ku x bisa lgi meniti dtitian kayu yg rapuh..tkut driku tjatuh lgi..
Bukan mudah utk ku bgun lgi..
Mcari smgt yg baru..

Bukan ku x cinta bukan pula ku x sudi ttpi dirimu yg x
mhargai aku dan terus msia2kan ksetiaan ku...
Harapan ku telah musnah..
Impian utk hidup bsama juga hancur..
Janji hanya tgal janji...
Biarlah aku terus sdiri dri trus dduakn..
X ingin lagi aku mratapi nasib hidupku...
X ingin lagi aku mnangis dsiang & mlm ku..x ingin...
Menghitung hari mnunggu masa bila 
dsaat aku harus keluar mlangkah dri sini..
InsyaAllah....


p/s: sabtu ini hari lahir abg...pa2 pun      Selamat Hari Lahir Abg...
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly