Thursday, September 26, 2013

Aku sakit...



SUMPAH! Aku rindu Mr “M” 
Ya Allah, kuatkanlah aku utk terus btahan…
Jgnlah aku mudah lemah dgn rasa rindu dendam kpdnya…
Biarlah aku terus sendiri dri terus dsakiti…
Tidak rela aku perasaan cinta nanti btukar mjnji benci…
Biarlah aku merawat luka ini dahulu,
Walaupun tlalu sukar bagiku utk mlupakn segalanya…

Bukan mudah mrawat hati yg luka,
Sungguhpun ia sembuh kesannya tetap ada…
Abg, wlu apa pun yg tjdi, sha tetap cintakn abg..
Maaf abg sebb tlalu sukar bagi syg mok mlupakn semua
Yg abg buat, tlalu sakit bang…tlalu besar ksilapan yg abg buat…
MAAF, mungkin dgn cara mnyendiri, bdiam diri dpt mguatkan syg…

Abg, kmk yakin ktk akan bahagia tanpa kmk…cayaklah…
Lepaskanlah syg bang, jgn mgikat syg mcmtok…
Abg mmg x kan bputus asa kan…
Abg mesti mok kmk kembali pd abg mcm dolok kan…
Tapi, susah bang…sumanya x kan sama…
Sbb kmk akan sakit bterusan…

Aku mmg x dpt tipu diriku…
Mulut shja bisa mgatakan aku boleh hidup tanpa Mr. “M”
Tapi jauh dsudut hatiku masih mharapkan hidup bsamanya…
Tpi, utk apa harapan itu? Jika harapan itu telah musnah…
Impian utk hidup bsama sudah hancur…
Cinta sudah dkhianati…
SHA, ko mesti kuat…ko mesti kuat…

Aku keliru harus bagaimana aku mhadapi semua ini…
Apakah tindakan swajarnya yg sptutnya aku ambil?
Aku telah pergi, mlangkah keluar dri hidupmu…
Tapi langkah kaki ku thenti dsaat nama ku kau seru..
Aku serba salah utk terus mlangkah sedangkan kau
Terus mnanti dan mnanti aku pulang kembali kepangkuanmu?

Aku tsekat, tidak tahu mahu mlangkah arah mana…
Aku hilang arah…keliru…
Kau kata kau tak bahagia jika aku tiada dsisimu..
Tetapi kenapa kau msia2kan aku?
Kenapa kau abaikan perasaanku?
Kenapa kau khianati cinta kita? KENAPA!!!!!!!

Jika aku kembali dlm hidupmu…
Mnerima dirimu kembali…
Tidakkah aku mgulangi ksilapan yg sama?
Mberi kau pluang ttpi slps itu kau ulanginya lagi
Dan aku sakit lagi…kecewa lagi…
JANJI…JANJI…JANJI…
Itulah yg kau taburkan pd ku dulu..
Tpi, knapa semuanya tetap sama..
Aku takut…takut mnangis lagi, takut kecewa lagi
Dan lebih takut lagi mhadapi saat2 khilangan utk ksekian kalinya…

Takut aku mnerima dirimu kembali
Hanya menempah sengsara…
Terus terang aku katakana..aku susah lagi utk mpcayai dirimu..
Dgn apa yg telah kau lakukan dblkg aku bukn mudah utk
Aku percaya 100% kata2 mu…
Tlglah phmi…berilah diriku ruang…
Ruang utk aku bnafas kembali tenang..
Biarlah aku keluar dri kemelut ini utk sketika…

Jika aku yg harus pergi…aku terima…wlu sakit hati…
Daripd suatu hari nanti aku tsungkur jatuh lagi..
Bukan senang utk aku bangkit, bangun sendiri
Disaat kau telah tiada disisiku…
Biarlah aku yg pergi…aku redha…
Segalanya aku terima…

Terima kasih utk segalanya…
Sha Cintakan Abg…


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly