Friday, August 23, 2013

K.E.C.E.W.A



AKU KECEWA…

KECEWA KERANA CINTAKU TELAH DIPERMAINKAN…
TAK KU SANGKA TAK KU DUGA,
SECEPAT ITU KEBENARAN ITU KELUAR…

AKU SABAR DAN TERUS SABAR…
WALAU DIRI TELAH DIKHIANATI…
AKHIRNYA ALLAH MEMBUKA MATAKU. MEMBERI PETUNJUK.

AKU TERKESIMA, ADAKAH INI PENGAKHIRANNYA?
KENAPA AKU DPLAKUKN SDEMIKIAN RUPA? KENAPA?
KENAPA AKU DPBODOHKAN…KENAPA AKU DPMAINKAN?

MUNGKIN KERANA AKU SETIA DAN TIDAK PERNAH ADA YG LAIN…
MUNGKIN SEBAB ITU KAU MUDAH MPDAYAKAN AKU…
AKU TIADA YG LAIN…SETIA PADA DIRIMU…

NAMUN APA YANG TINGGAL…SKRG HATIKU HANCUR…
IMPIAN KU MUSNAH..HARAPAN HANYA TINGGAL HARAPAN…
JANJI HANYA TINGGAL JANJI…TAK GUNA AKU TERUSKAN…
LEBIH BAIK AKU MLANGKAH PERGI DRI TERUS DSAKITI DAN DPMAINKN..

TAK USAHLAH KAU MERAYU PADAKU LAGI…
JGN KEMBALI LAGI PADA KU JIKA HANYA UTK MNYAKITIKU…
AKU BUKAN BARANG YG BOLEH DISORONG DITARIK…
AKU BUKAN BONEKA YG BLH KAU PMAINKAN…
AKU ADALAH AKU…HAMBA ALLAH INSAN BIASA YG LEMAH…
AKU X KUAT…SUDAH TLALU BYK PLUANG YG KU BERI…
TAPIIII…KAU TETAP BEGITU…
TERUS MGULANGINYA..SAMPAI BILA??? 

AKU X MAHU HIDUP KU MERANA…TERUS SENGSARA DDUAKAN…
AKU X MAMPU BKONGSI KASIH…BUKAN NIATKU…BUKAN MAHUKU…
ADAKAH INI SUMA BALASAN? ATAU HUKUM KARMA?
BUKAN AKU MMINTA SEMUA INI TJADI…KHILAF KU…
MAAF KERANA DIRIKU X MAMPU MNERIMA MU LAGI…
KERANA AKU SAKIT DAN SUSAH UTK LUPAKAN APA YG TLH TJADI…
TLALU CEPAT DAN PANTAS SEMUA ITU TJADI…

AKU DKHIANATI…DDEPAN MATA SUDAH KU LIHAT…
KAU KHIANATI CINTA KTA…KAU MPMAINKN AKU…
SUDAH TERANG INIKAN MAHU DISULUH…CUKUP!
AKU HANYA DAPAT DOAKAN DIRIMU BAHAGIA BSAMA MEREKA…
KERANA MEREKA LEBIH MMERLUKAN DIRIMU DARI AKU…
LEBIH BAIK SENDIRI DARI TERUS DPMAINKAN…DTIPU…
BIARLAH KU TERUS SENDIRI MBAWA LAMBANG CINTA KITA…

TULIP…

22.OGOS.2013 - Tarikh keramat saat kau mlafazkan kau lepaskan aku....
sudah kau pergi tinggalkan aku kenapa kau kembali lagi mahukan aku...
senang2 kau pergi skrg kau tiba2 dtg utk kembali...
AKU SAKIT...

p/s: sekali abg lepaskan tgn syg, lepaskan genggaman tgn syg susah utk syg sambut balit...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly