Tuesday, June 4, 2013

Kembali Lagi Disisimu...


Ya Allah...
Aku telah mnerima dirinya lagi...
Betulkah tindakan ku ini?
atau hanya mnempah sengsara...
tidakkah tindakan aku ini tburu2 dalam mnerima cintanya kembali...

Aku buntu, Aku keliru...
Hatiku mberontak utk mmaafkn nya 
dan mnerimanya kembali...
Jadi aku telah akur dgn kputusanku..
kerana dia telah bjanji pdku utk setia pdku...
tidak akan sia2kn diriku dan tidak akan mgecewakn ku lagi...

Tapi aku takut...takut mnangis lagi...
jika ini pluang yg harus ku berikan...
ku arap dirinya tidak msia2knnya lagi...
jgnla skadar dbibir shja janji itu...
tunaikanlah spti mana kau bjnji pdku dulu...

Aku dari dulu hingga sekarang hanya ada dirimu..
tidak pernah ada yg lain, tidak pernah ada yg kedua.
wlupun aku tahu bukan hanya ada kita
tpi aku tetap teguh bdiri mptahankn cinta kta...

Kali ini aku kembali lagi disisimu...
utk ksekian kalinya aku mberi pluang lgi dan lagi...
jgnlah kau mgulangi ksilapan yg sama lagi
kerna ku x mampu utk mhadapinya lagi...
mhadapi saat2 khilangan itu...
cukuplah, janganlah luka lama bdarah kembali...

InsyaAllah, hbgn kta drestui...
aku akan cuba utk terus btahan...
mcari kkuatan dulu yg pernah hilang..
puas sudah ku tsungkur bukn senng utk aku bgun kembali..
skrg kta sudah bsama...
dikau bjanji kali ini TULIP TIDAK AKAN KAU LEPASKAN...
kerana aku sudah bjanji pd diriku jua..
jgn sskali dirimu mlepaskan tgn ku lagi, genggaman tgn ku lgi
kerna susah utk ku sambut kembali nanti..
diharap pringatan ini kau ingat & x mudah bralih arah...

TULIP lambang setia cinta kita...
SUNSET lambang keindahan cinta kita....
PELANGI umpama diriku yg hanya bsinar
dgn adanya dikau MATAHARI yg mberi cahaya...

S.H.A.M.A.D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly