Tuesday, May 7, 2013

Saya Milik Awak Selama-lamanya...


Saya Milik Awak Selama-lamanya…


Jika ini jalan yang Allah sudah tetap kpd ku
Ku terima dgn redha dan ikhlas…
Mulai hari ini, saat ini, detik ini…
Aku akan cuba melupakanmu demi kebaikn mu…
Demi kbahagiaanmu…
Ku mdoakn ksejahteraan & kbahagiaan utk kamu bdua…
Aku akan mbuka buku baru, lembaran baru & hidup baru…
Aku akan terus mengorak langkah & x akan bpatah semula…

Aku ikhlas melepaskan kau pergi kerna ku ikhlas mcintai kau slama ini…
Pergilah… jika itu dapat mbuatkn drimu bahagia, ceria, gembira dan aman…
Ku kan teruskan hidup baru dgn nafas baru…
Namun namamu mmg sukar utk ku kikis dhati ini…
Mungkin masa yg akan mnentukan semuanya…

Kerna kenangan & saat indah kta bsama masih tpahat teguh dkotk fikirnku
Tlalu sukar utk ku tepis & buang…
Biarlah ianya hilang begitu sahaja sebagaimana luka ku akan sembuh
Seiring dgn waktu yg bjln…

Aku x mampu teruskan kerna takut luka lama bdarah kembali…
Aku tetap begini & terus begini…
Mungkin jambatan utk ku mgapai bahagia itu masih panjang…
Ku akan terus menunggu & menunggu ssuatu yg aku pasti…

Masih layak kah aku dcintai org lain…
Masih layak kah aku mdambakn insan lain yg mgisi kkosongan hidup ku nanti
Masih layak kah aku menikmati bahagianya sebuah mahligai impian itu nanti…L
Kesal ku, khilaf ku… andai masa dapat diputar semula alangkah baiknya….

Tapi aku terima semua ktentuan ini & aku x akan sskali mnyalahi takdir hidupku
Aku pasti ada hikmah dsebalik semua apa yg sudah tjdi utk aku lebih
kuat mhadapi masa yg akan datang dan belajar dr kesilapan yg lalu…
Aku bsyukur kerna dpt btemu dgn mu, wlupun jodoh x kesampaian
Namun semuanya sudah terjadi…biarlah ianya berlalu pergi…

Terima kasih utk semua yg kau telah korbankan utk ku…
Aku tahu byk yg kau sudah lakukan pd ku, byk sudah masa kau habis kan utk ku,
Dan sudah byk yg kau berikan pd ku…Aku sgt mhargai dirimu…
Namun jodoh kta tiada & aku harus pergi…

Kepergiaanku ini mharapkn dirimu akan berubah & menerima semua ktentuan ini…
Lupakanlah aku, kembalilah kpd mereka yg lebih mmerlukn mu…
Aku akan selalu mdoakn kbahagiaanmu…

Maaf kerana x mampu utk aku tunaikn janjiku pdmu…
Maaf kerana x mampu utk aku terus btahan…
Maaf kerana x mampu mkotakn janjiku pdmu…
Kerna ku x bisa…ku xmampu utk teruskan…
Kerna ianya tlalu mustahil…aku lemah…L

Dan aku juga mmaafkan dirimu kerna x mampu mnunaikn janjimu
pd ku kerna aku yg x mgizinkn jnji itu dtunaikn…
Biarlah kisah kita tkubur begitu sahaja dtelan waktu…
CINTA kita tlalu indah utk ku lupakan…
Sudahlah, terimalah semua suratan ini..yg kita x dpt dsatukn sperti mana yg kta impikn dulu…
Ku lepaskan kau pergi dari hidup ku…pergilahhhhhhhhhhh……………………
Terima Kasih Abg, ingatlah SHA milik abg selama-lamanya…(T.T)
Saya milik awak selama-lamanya…
Selamat Tinggal…


p/s: Terlalu sukar utk ku lupakanmu, L kerana x ada insan lain lagi yg dpt 
       mcintai aku spt mana kau mcintai diri ku…(T.T)

p/s/s: Jangan letak harapan seandainya hati x yakin
         Jangan beri harapan pd yg mudah mnyerap harapan
         Hati wanita mcm gelas kaca, mudah pecah
         Bila dah terluka susah nak rawat balik...

         Jangan taburkan janji jika kita x mampu utk tepati
         & jangan mengata cinta kalau kita x mampu
         utk mberikannya spenuh hati...:(

         Bila cinta x lagi utkku...
         Bila hati x lagi pdku...
         Lepaskanlah ku pergi dgn krelaanmu...
         Bagiku, biarlah pintu hatiku ttutup dulu
         Bila tiba waktunya, ia akan tbuka dgn sendirinya...
         Bukan mudah utk mrawat hati yg luka
         Sungguh pun ia sembuh kesannya tetap ada...(T.T)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly