Friday, May 3, 2013

Bukan Niatku...(T.T)


Maaf kerna x mampu utk teruskan...
x tdaya tmampu tuk btahan...
ku lakukan semua ini utk kbaikkn mu...
tlgla phmi n trima dgn ikhlas...

Jika bena kau ikhlas mcintaiku...
ikhlaskn la hatimu mlepaskn ku pergi...
ku x mampu...:(
jauh dlubuk hati ku masih menginginknmu...
namun ku tahu itu mungkin mustahil skali tuk tjdi...

Kerna aku x mampu...ku x bisa...
Bahagiakah aku di atas penderitaan org lain???
Bahagiakah aku di atas air mata org lain???
Biarlah aku yg mgundur diri...

Skurang2nya hanya 2 hati yg tluka...
jika kau terus mharapkn aku kembali pdmu...
smkin byk hati yg akan tluka...
aku x mahu mnyeksa drimu...
cinta x smestinya mmiliki...

ini adalah jln tbaik utk kta & semua...
ku mohon kau mgertilah...
jgnlah mnidakkn dgn pa yg sudh tsurt...
jika bena kau tcipta utk ku, kau akan kembali kpdku...
jika bena mmg kta xda jodoh, kta ttp xda jodoh...:(

Suatu ari nanti kau pasti mgerti pa yg telah ku lakukn ini...
dan kau pasti akn bterima kasih kpdku...
tpi, mgkn waktu itu aku sudh xda dsisimu...
aku hnya mampu mdoakn kbahagiaanmu...
jika kau bhgia maka aku pun bhgia...

jgn kau seksa dri kau...
tlgla jgn mnyakiti dri kau...
ku mrayu kembalila kpd mereka yg lebih mmerlukanmu...
ku x mampu...kkuatn ku hanya skadr itu shja..
sakit yg ku rasa kau x akn penah mgerti...

Hanya ingin kau tahu,
sampai bila2 pun namamu sukar utk ku kikis dhati ini...
hatiku hanya utk mu, milikmu...
cinta kta tlalu indah abg...(T.T)
Syg rindukan abg, Syg cintakan abg...:(


kecewa hatiku mlihat statusmu : Telah ku korbankan cintaku utkmu, tpi sia-sia...
                                                (Maaf abg...)

                                                Sakit teramat parah merindui mu...
                                                (Maaf abgggg...:( syg tlalu mrindukn abg juak...)

                                                ..............................................................
                                               (kecewa mlihat statusmu...knpa kmarahn mu tba2 mdadak...bukn inikah yg                       
                                                kau mahu? mlepasku pergi kerna itu krelaanmu...knapa aku yg dpsalahkn..:(


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly