Saturday, April 27, 2013

Terpaksa melepas kau pergi...


Berat bgi ku utk melepaskan kau pergi....(T.T)
Hati menangis pilu mharapkn dikau x pergi dri hidupku...
namun semuanya hanya sia-sia...

bibirku bkata pergilah...
namun hatiku bkata janganlah...
bibir bkata aku dpt mlupaknmu
namun hatiku bkata sukar utkku mlupaknmu
bibirku bkata aku blh hidup tanpamu...
namun hatiku bkata aku x bisa hidup tanpamu

Aku mengimpikan hidup bsamamu dkala suka & duka
namun semuanya hanya tinggal kenangan...
janji tinggal janji...
harapan tinggal harapan...
impian x kesampaian....:(

Aku terpaksa melepaskan kau pergi
kerana aku mahu kau bahagia...
kerna ku selalu mnyakiti & mlukaknmu/
x sanggup aku mlihat kau tseksa hidup bsamaku
maaf kerana x bpgg pd janji & sumpah setia

Ini kerana ku lakukan demi kbahagiaan & kgembiraanmu...
x ingin skali ku mlihat air matamu jatuh kerna ku...
aku x mampu mnahan prasaan ini...x bisa mlihat pderitaanmu..
kerna ku xmampu & x pandai blakon utk bpura2 okeyh
padahal hatiku bcelaru mmikirkn semuanya...

Aku xmampu mlihat kau bsama dia...
hati ku sakit, perit, bagai ditusuk sembilu...
sungguh aku lebih rela mlepaskn kau pergi andai
kau lebih bahagia bsamanya...
biarlah aku yg mgundur diri dri kau terus dsakiti & dlukai....

Aku masih mharapkn kau kembali kpdku...
namun ku x pasti adakah itu semua akn tjdi
atau hanya mimpi smata2....
kau bkata x akan sskali mcriku lagi..
wlupun aku bkata bla kau sudah bsedia carilah aku...

Hampa, Kecewa & Sedih
menyelubungi hati bla mdgr sgala kata2mu...
buang masa sahaja katamu...
x kah kau menginginkn aku mjdi peneman seumur hidupmu?
kenapa kau mlepaskan jua tgn ku...
kenapa genggaman tgn ku kau leraikn...

Adakah mmg ini yg kau tgu & nantikan?
Aku reda & terima dgn semua ktentuan ini...
mharap kau btemu dgn insan yg lebih baik & lebih mhargai drimu...
Biarlah aku hanya mdoakan mu dstiap sujudku...

Satu pintaku jgn sskali mbenci driku...
Ingatlah aku pernah mjdi bahagian dri hidupmu
wlupun kta hanya mgecapi bahagia yg hanya sementara
aku x pernah menyesal mgenalimu & mnerimamu...
cuma jika dberi pilihan...
aku lebih rela x mgenali mu
dripd ku harus mlupakanmu....

Sungguh indahnya CINTA kta....
sukar utk ku tepis nama kau dhatiku
kerana tempoh 7 Tahun itu begitu sukar utk ku mbuka pintu hatiku
ttpi, semuanya hanya sia-sia...

Maaf kerana mlukakan & mnyakiti hatimu...
sungguh bukana niatku...
aku cuma curiga kerna takut khilanganmu...
namun kau x mgerti hatiku....
biarlah aku mbawa diri....

Terima kasih utk cinta,ksh,syg,rindu,setia yg telah kau beri pdku...
Aku Doakan Moga Dirimu Bahagia Hingga ke Akhir Hayatmu~
Aku x akan bhenti terus mcintaimu, sehinggalah kau sendiri yg mhentiknnya...


p/s: Mengharap keajaiban cinta kita akan terjadi...
      BUNGA TULIP...Lambang Cinta Setia Kita...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly