Thursday, March 28, 2013

Kehidupan Baru



Kehidupan baru?
Wow...barulaaa sgt...
sorry diary on9, buang batu kejap...
lamak ow ku x update...
kinek tok hidup lebih terisik...
x kedk dolok..sunyi sepi...
skrg sumanya brubah sejak hadirnya dia dlm hidupku...

Sudah 3 bulan cinta kami bsemi...
mharap keajaiban bakal blaku~

Kebizian melanda diri...
lamak x meluah rasa hati dblog...
sejak aher2 towk mmg byk skali yg aku mok kongsi.
p,x suma aku dpt citakan utk tantapan umum...
skadar luahan rasa...

I'M NOT SINGLE ANYMORE...
Hati ku telah dimiliku...
ada Hamba Allah yang telah mengisi kekosogan dhatiku
setelah sekian lama aku menutup pintu hati untuk
menerima insan yang bernama LELAKI...
Tetapi aku masih tidak pasti adakah jalan yg aku pilih ini betol?

Hanya mharapkan ptunjuk dri Ilahi dan just follow the flow...
kesakitan, kepedihan, keperitan, kesengsaraan, semuanya aku lalui...
kebahagian, kegembiraan, juga aku merasainya...
kenapa setiap kali aku ingin bahagia pasti da halangan yang datang?
adakah ini semua karma atau balasan?

Dua jalan yang harus aku pilih...
terus bertahan atau terus melangkah tanpa menoleh ke belakang lagi...
tpi bagaimana dgn kata janji dan sumpah setia yg telah dlafazkan?
adakah dia masih mahukan aku? adakah dia masih meneruskan suma ini?
atau keterpaksaan kerana telah menabur sumpah & janji...
aku rela mengundur diri andai memang dia tidak mampu lagi...
aku rela mengundur diri andai dia masih keliru utk memilih...
aku rela mengundur diri andai dia tidak ikhlas,jujur,setia lagi padaku...

Daripada aku terus menanti dan terus menanti sssuatu yg aku xpasti...
aku rela berkorban apa saja...
kerana khilafku yang hadir dan memporak-perandakan keadaan...
kenapa aku harus lalui jalan ini? kenapa aku yang dipilih?
Aku buntu, harus bagaimana...

Rasa bersalah masih menyelubungi dhati...
Aku yang berdosa..sumanya kerana aku...
biarlah aku terus bertahan sehingga ke akhirnya.
hanya menanti keputusan darinya dan takdir Allah...

Aku redha dan aku pasrah...
Terima kasih ya Allah kerana mberi rasa CINTA ini...
aku bahagia bersamanya, meskipun dia bukan hak mutlak ku...:(



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly