Wednesday, November 14, 2012

(-,-)

Fuhhhhhhh~
Lamak na dah x update blog..kih3..
bhabuk daaaaa....
bukan apa..xda mood mok update entri...
*SIGH* 

Bulan baru dah ow..hehe..
bulan 11 dah so still sama...
xda perubahan apa2...
cuma ada satu...n benda ya polah ku nyesal...

Plsssslahhh jgn ulangi ksalahn yg
penah aku polah dolok..ui..knk towk???
stay away jak keyhhh...avoid sblh mungkin..
jgn berik pluang n harapan...
hmmmmmmmmmmmmmmmmm...

P,org byk dah salah phm...
aku sering kali dsalah ertikan...
apalah nasib badan..hanya mampu
mgiakan yg betol n mnidakkn apa yg x btol...

apa2 puwn sabar...insyaAllah
berkat ksabaran ya kbenaran ya akn kuar pun..
InsyaAllah dpmudahkn sgalanya...

So, hows life???
lmk dah sa x share cita pa2 yg blaku dlm ari2 ku kn..
kih3..p,xsuma la dshare..ada yg dtapis...
utk kbaikkn bsama...diary on9 kot..
suma org leyh tgk n baca..so, bpada2..hek3...

Plan aku lepas towk...
maseh samar2...xtauk kmana arah tuju...
tpi, yg pasti aku dah tawar ati mowk further study..hee
yg aku pk dlm palak mowk keja...
n crik keja yg bgus...bgus x smestinya jwtn tgi..
ku xmok ler suma ya..keja ala kadar
mgikut kmampuan ku jk n gji nya bolehla
bthn sbuln n aku dpt mnyimpn...

Tapi aku still btahan dgn CBG tok even gji takat ya jk..
tpaksa teruskan sbb aku sa dah sebati jk ngn keja kinek..
x tlalu mbebankn n x tlalu mudah..sedang2
even mmg lari n out terus dri speciality aku...
lain dblaja lain dkeja ow..
jgn jk len dgerek, len dtunang, last2 len dkahwin...
aduhhhhh...topic len la pulak.kah3

Apa2 puwn janji keja yg kta polah ikhlas n halal..kan3..
x kira job apa..aku ambek jer..
skrg towk x leyh mowk pilih2 keja..
mowk idup..mowk kumpul duit...
SYA boh ingt urusn dunia juak..prepare
apa yg ptut utk dSANA...hmm, InsyaAllah...:)

Tapi aku xtauklahhhh mowk pdh camney...
bila knk paksa polah benda yg kta xmowk...
camney ow?? aku bukan apa..tawar ati dah bah..
tauk nak INSTEP bukk gk...*SIGH*
bpk ku suruh apply gk bah..utk ksekian kalinya..
kali ke3 Doeeeee...aduhhhh..paraiiiii2...

Malunya rasa mowk g interview ya gk...
harap2 x tpilih jk la...ekot ati nang xda trus dah..
frust kali ke2 riya xdpt juak..GAGAL...
utk mlalui kali ke3...fuhhhh...kusss smgtttt...
sabar jk la..tpi, org tua dah mrepk tpaksa la turut pa
dmok cdak..ingin ati nang xda terus...
maseh tbyg2 situasi masa interview riya...
abis kenk hentam...ya Allah, nya jk tauk sa time ya...
p,sabar jk la...rezeki ada dmana2 jak...just sabar...

so, result INSTEP muwn layak interview kuar nextweek..
mun jak la..arap2 XDAPAT....kih3...lucu..da2 jk..
malessss akow....semadi, jgn x try pdh org...
pa2 puwn aku mowk teruskn apa yg pa ku dh mulakn..
muwn dah abis kontrak...n aku maseh dperlukan aku stay...
if aku x dperlukn aku pergi...hehe..kau pergiiiiiiiii....(blagu jap..)

Klah...pjg bjela dah entri kali towk..
merapu jk lebih...
xda something special pun...
hope x mbuang masa anda mbaca..keyh..
TC! Daa...Salam~

p/s: takut perkara lama brulang kembali..ya Allah smoga aku dpt atasinya...avoid3!!!

p/s/s: rindu time praktikl dolok..malala tga gmbr masa LI dolok..i miss u guyssssss..alot......(T.T)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly