Friday, June 29, 2012

PATIENCE!!!

Ya Allah Ya Tuhanku....

Xpenah aku rasa sgeram cam towkkkk!!!!!!!
SAKIT HATI KU!!!!

Pahal ko???!!!

Suka hati akulah mowk g cney?!
Benda ya penting gk bah...
benda cya leyh polah len kali...NEXT TIME!!!
PAHAM!!!

Plsss jgn control idup aku,
just do ur own job~
jgn libatkn aku muwn aku dah xdapat
xdapet den mowk mnolong...

ada gud reason...WHY??? Alasan dah cukup munasabh..
so,pleaselah paham...
jgn sampey ku ilang respect ngn ko!
aku dah cuba mgawal stiap butir bicara ku...
mcm2 dah ku polah.x sedar ko ka???

Gerammmmmmmmm eyh!
Arrrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Sabor2....hmm~

Muwn sampey satu tahap aku boleh btahan, aku tahan...
tpi,jgn sampey satu tahap aku dah xdpt btahan...
hati aku akan lebih keras dri sgala batu, besi, kerikilllll~  
huahuahuahuhaaaa...(Ketawa jahat!)

p/s: Jadi x aku towk g Tg. Manis towk..angol na palak otak ku...mcm2 eyh program...
      Ada kursus CBG gik lak...btindih...p,pa yg takorg rasa penting??? pilihan ada 2....
      Diantara dua....

p/s/s: HISH! Ksabaran ku dah sampey takat didihnya, hanya tgu masa utk mletus...kah3

p/s/s/s: Sabar csya, sabar....*SIGH*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly