Sunday, June 3, 2012

My Bestie Wedding ~

Alhamdulillah~
Suuuuwwwwwiiiittttttt!!!

Akhirnya status owra dah btuka kpd ISTERI~
yea! Congratulations!!!
Semoga bkekalan hingga aher hayat~
cepat2 ler dpt anak lak keyhh~
Berseri2 wajah pengantin baru nih...
Alhamdulillah~ Selamat diijabkabulkan...

Me & bestie~



Eyh2,betul ka org dara x leyh tepung tawar??? (",)
p,mak ura ckp xpa,k kwn pun...hee..
aku dpt wak tabur2 bunga2 cinta kat ura n gmanz dpelamin teyk
(menyempat...ukan salu...:) )
asa mowk ngis time ura pdh "ku syg ko syaaa"
aduhh,dtahan2 sa aik mata...aku syg ko wak ra...hee..
hug2 kiss2...

To: Owra & Gmanz~
      Congratz!!!
      "May Allah bless you althrough"
Semoga bahagia hingga ke akhir hayat~


p/s: Aku sedih tgk kwn ku sorg dah kawen...isk3..xtahan~ (T.T)
Sapa NEXTTTT!!!! (yg pasti bulan 8 tok mnanti...jeng3,siapa kah ituu???)


p/s: Aku sentiasa mdoakn kbahagiaan & ksejahteraan kwn2 ku~ biar pun kta
penah mlalui saat2 suka & duka dolok.ya akn diingt pey bla2..
susah senang kita bersama~


*Men of purity are for women of purity: these are not affected by what people say: for them there is forgiveness, and a provision honourable*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly