Saturday, May 12, 2012

Khilafku...



Khilaf ku

Seringkali disalah erti
namun
tak siapa tahu apa yang sedang aku leraikan...
Khilaf ku
Sering memakan diri
namun
Siapa aku mahu menghukum...
Aku, Kau, Dia
tetap berbeza, punyai khilaf berbeza...
mana mungkin kita serupa
mana mungkin kita selalu memenuhi
kerna khilaf ku sering menduga

Maaf di atas ketelanjuran aku
Khilaf ini...amat mematangkan aku...



p/s: berilah aku peluang sekali lagi jika benar aku khilaf & salah~ Peluang ke-2???
       Aku Hanya Hamba Allah yang hina~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly