Monday, May 14, 2012

Hard Work Brings Rewards

Tanpa usaha gigih kita tidak akan dapat ganjaran yang lumayan...
anda setuju??? hehe....

Alhamdulillah, sekali lagi aku diterima untuk mengikuti
temuduga INSTEP...wahhhh~
kali ini maseh 50/50...
insyaAllah, kalau da rezeki dpt ler...

Then, ku dpt offer kerja di PUSAKA???
x sangka rezeki tu dtg bgolek2...
sekali dia nak dtg smpi x menang tgn nak ambek..alhamdulillah
maseh belum pasti...
sebab byk tmpt dah aku anta resume utk mntk kerja..
maseh tgu tawarn bkerja yg len..
yg diorg offer ni under CBG...
utk graduan2 yg mganggur...dah lama apply, baru dpt..
drpd aku duduk mlalut diumah..pa kata cri pgalamn
kat tmpt len..dpt juga kurngkn beban kelaurga aku...hee..:)

Hati ni dah 90% nak bkerja...
nak smbg study...10% aje...hek3...hampeh btol...
tpi,xpe..just tgu dulu mcm mana...
kalau aku setuju terima tawarn utk ikut progrm CBG tu...
aku mesti mula training 21hb 5 nih...
tpi,apa kn daya aku dah fly ke KL masa tuh...

Just tgu confirmation aku dpt postpone utk start kerja...
arap2 dpt ler..klu x mcm mana,...
x kan hangus je tiket flight tuh...
alamak, dahla byk benda yg ku nak beli kat sana...
adoiyai...mslh2...hehe..
arap2 dpt ler start lmbt ckit..aminnnnn

kbai...:)

p/s: pemejal sungguh dia itu..dah org ckp TAK taklah...
dah org ckp BUSY...bz ler...
eii,skali 2 xpela lah,nih dah smpi nak hari2...
aku bukn bkwn dgn org kerana wang ringgit...
suma tu x jdi mslh pdku...xkesah pownnnn
just usaha sdiri...insyaAllah rezeki bpihk pd kta..keyhh..
peace!!!

p/ss: EMOSI sguh aku 2, 3 ari nih...*SIGH*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly