Friday, April 6, 2012

A Moment To Remember...

Assalamualaikum... :)


Alhamdulillah...btemu semula dengan csya...hee
A moment 2 remember??? yeaahhhh...
aku tringat skali kenangan lalu mngusik jiwa nan lara..
sguh rindu srindu rinduuuuunya...(i meannnnn....)
aahahhaah...
itulah pasal..tba2 my bestie Eifa Afifa post
pix2 lama masa sem2 lepas dpoli mukah di fb...
sungguh aku mrinduii saat2 itu...
saat suka & duka hidup ku...ah! Mmg mberi kesn yg mdlm
bgi ssiapa yg mhadapinya jua...
Namun dgn tekad yg kuat & keazamn yg tgi..
kini alhamdulillah aku telah bjaya mhabiskn pgajianku...
spjg mniti liku2 hidup sbgi sorg pelajar mmg byk
sgt mberi pgajaran kpd aku & kwn2 len...


Msng2 slng mlengkapi & mmenuhi...
biar skalipun ada sahaja dugaan dtg silih bganti
namun dpt dharungi jua wlupun diiringi dgn air mata..cehhh!!!
so pityyyy~ pa2 puwn sekarang bukan masa
utk mnangisi hidup diceruk dapur...
skrg utk aku terus bangkit mcapai sgala cita2 & impian ku...


urm??? insyaAllah jika niat itu betul
& still berusaha shingga ke ahernya...
hmm,aku sgt2 rindu dgn cluzmate aku...
insyaAllah konvo nanti kta suma dpt btemu kembali...:)
Aku sentiasa doakn kbahgiaan & kejyaan kwn2 aku..
akn ku doakn ksejahteraan hidup mereka dlm doa ku..
biar pun apa yg telah blaku sblm2 ini
kta buang shja yg keruh & kta ambil yg jernih...
krana ia mgajar kta utk terus matang...
utk apa kta terus bmusuh bukan???
apa yg bakal kta perolehi...???sia2 saja...
utk apa nyalakn api yg akan mbakar diri sendiri?
lebih baik betulkn keadaan dripd terus kusut...


insyaAllah hidup kta lebih dredhai Allah & stiasa dberkatinya...
InsyaAllah~


p/s: Bila aku tgk gmbr2 lamak marek dolok..aku *SPEECHLESS*
mrindui bdnku dulu yg kurus..skrg??? Hampehhhh...kwang3...*SIGH*
Jom layan gmbr2 aku dulu...just check it outttttttt!!!!
p/s: kurus kan??? kih3..lucu..sem1..pasya..huh! 
Byk gik pix2 lamak..kelak2 jak check it outtt..
tlalu byk folder..hek3...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly