Monday, April 2, 2012

Good April!!!

Assalamualaikum...:)

Bertemu kembali..hee..
sekarang sudah bulan 4...so???
still sama..hehe..duk mlalut dirumah..
*SIGH*
lowm rezeki...hee

tpi,resume dah bmcm2 tmpt dhantar..
tpi,lowm da feedback powwwwnnn~
masih lowm ada rezeki...kata ko'
hehe...xpa,ilek2 luh...
insyaAllah akan ada yalak~

okeyhla,aku kpenatan..hee
smlm aku ngn bbrapa kengkwn len g ko'k..
yah~ plan mmg ari jumaat..
tpi,oleh kerana kengkangan masa..hee
dtunda ke ari ahad..tpi,okeyh la..suma dpt join..

Best!!! lucu..sumala..tmpt okeyh..
even x leyh bawak mknn or minumn..
tpi,sudh mjdi lumrh msia..
suka buat pkara yg dlarang..
x buat pkara yg dsuruh..
*masa masuk bilik ko'k aje laaaa..*

ahaha..pa2 puwn..smlm aku karaoke..kih3..
sbenrnya plan mmg TAK lah..nak tgk aje..
tpi,twin aku n nisa suruh jugak nyanyi.,.
so?pilihan apa yg aku ada???
n aku bduet dgn node..ahee..
lagu DUNIA BATINKU...

OWWWHHH!!!
aku da x ingt sgt mcm mana lagu tuh..
tpi,maseh still dpt ko'k la..hehe..
thanksss guysss...
korang dah tmbh2 lagi kenangan aku dlm memori aku..hee
next time kita ko'k lagi ye..insyaAllah~

Kbai~

p/s: Kerja??? bapak aku suruh keja di kuch??? Yahhh!!!
(malassss na.....hmm..(",)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly