Monday, March 12, 2012

Wajah Baru???

Pertama2nya...
Assalamualaikum...:)

okeyhla,title aku ari towk, urm??? curious?
hehe..wajah baru??? meansssss...
aku tgh kboringn skrg towk...
asa2 da wak mowk tuka blog towk ke wajah baru...
ahahaha..nak alah2 ow...

krajinn mlandan diri..p,bla ngenang byk benda
mowk kenk polh alu tbantut niat mowk tuka background sgala..
*SIGH*
a' pakai laloowww..hehe...insyaAllah..wait n see...:)
muwn dah kerja duk mlalut dirumh...
pa gk..xda kerja crik kerjala..kih3...

urm,aku lamak dah x pakey tudung bawal...
haii..skrg suma ekot trend, tdg syria,slendg,pashmina,inner neck..
and etc..mcm2 dah style kan...kta puwn just follow the flow jak..
p,riya aku back to basic kejap..wahhhh
lamak asa x sarungkn 2dung bawal dkepala...
best..selesa...senang..mudah...

p,plg3 best lah..tudung express...
nama puwn dah express sonangla muwn kta bgaut
mowk g cney2..maen msuk jak..ehhe...
best lalow...sumala ada kkurngn n klebihn sdirik..hehe
tba2 jak kan..paka...:)
pa2 puwn pakey jk pa2..asal mnutup rambut n leher ta..
insyaAllah...:)

so,cuti2 skul towk pa cer??? ada plan mowk g cney2...
aku???hahahahahaha..ketawa lowk..
xda sen xbestlahhhh..arrrggghhhh!!!
aku mowk g terapi kepala hotak aku yg tperp jk lam umah..
so,aku mesti shopping!!! ahahah..

plan mowk g mlancong,cuti2 malaysia..
mmg xdala..lebih2 gk bpk aku pdh nya bz kerja...*SIGH*
awal gk pdh bz mowk shutdown..aiya..
muwn konvo buln 5 nang xpat la bpk ku g..
bulan 6 maybe...okeyh kot..muwn buln 7 dah posa nak..hmm.
wait n see jak la...

p,riya mek2 alya da plan mowk g myy...
hmm,yajk la tmpt buat masa towk yg plg dekt
utk shopping..p,tgu ujung buln la..muwn
time camtowk..tgh konggggg..kih3...
mudah2an dpt kerjala dlm masa tdekt towk..amin...:)

okeyhla..pey ctowk jak entri kali towk..borink2 diumah...
urm,2 those nok g bcuti ya...selamat bcuti!!! enjoy urself~
utk ssiapa yg btunang,bnikh pd hari cuti towk..
congrats!!! smoga bkekalan hingga ke aher hayat..aminnn...

kbai...:)

p/s: ari towk aku makan udang masak merah..perggghhh!!!
sodap aku masakk..kih3...(angkt bakul sdiri..wawawa)

p/s/s: borink....(",)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly