Wednesday, March 21, 2012

Lelaki & Perempuan???

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum...:)

Alhamdulillah,hari yg baek utk aku update entri baru aku...hee
baju yg aku cuci n jemur dah kering! yea!
klu hujan alamatnya x keringlaaaa...hee
tpi,itu bukn topiknya..ujan ke panas ke..
msng2 da klebihnnya..kan??? haruslah!

okeyh,hari ini aku nak wish CONGRATULATIONS!!!
kpd suma pljr2 yg dpt kputusn SPM yg baek.n cemerlang..
hari ini result kuar kan? so,mcm mana result? ok?
mestilah okeyhkan..budak skrg suma dah maju..pandai2 lagi~
tpi,klu yg sedang2 n cukup2 mkn tuh...syukurla..
hanya itu yg tmampu kan..usaha tangga kejayaan dik!
pa2 puwn..gud luck...smbgla study...
kejar dulu cita2..senangkn mak bpk..huh! itu mmg tekad aku!

aku nak balas balik suma jasa2 mak n bapak aku..
spjg hidup aku byk yg mereka dah korbnkn...
insyaAllah,klu da rezeki nanti..dptla keja bgus..tetp..AMIN~
hehe..
mesti settlekn my wishlist!!! insyaALLAH~

okeyhla.hari ini aku nak story pasal lelaki & perempuan..
boboi & gegurl ler..hehe..
ari tuh aku da tgk satu pix tuh..p,mmg hakikatla..
sebb aku puwn laluinya..ahaha..nak tgk???
jeng3!!!
kah3..kih3..huahuahua...(ketawa tbahak2)
anda penah laluinya??? kan!!! ahaha..
mesti klu nak g jumpa kwn ke,g kuar jln2 ke,g dinner ke..
mesti especially gegurl la akn kelam kabut pk kn
"pakai bju apa?" benda ptama yg t'pk dlm kotk fikirn..ahaha
lepas tuh..shopping!!! punyala mlalut lamanya mmilih..
bagai nak tkuar bijik mata tgk bju2,suar2,skirt2 cantik2..
klu boleh nak diborong abis..ahaha...
insyaAllah,ada ler koleksi2 mcm tuh..hampeh!

Okeyh,klu boboi pulak???
smestinya x byk songehnya..maybe 1 or 2 aje jenis
yg cerewet kot dlm mmilih bju n sgelintir pasti suka
mgumpul bju..ahaha..p,smmgnya lelaki nih sempoi aje..
p,klu nak dibandingkn brg2 gurl & boi mmg jauh bbeza..
kbykkn brg2 lelaki nih yg x branded sgt puwn mahal..
brg2 gurl murh2 aje..sonang..lenla klu bjenama..mahal ler~
p,ilek2 lu..pakai apa aje yg ada dulu..
klu dah keja nanti..suka suki nak beli apa..lantakla..
duit sdiri katakn..pa yg diidamkn dri dulu sumanya
dpt n dlm genggaman..insyaAllah~

okeyhla,baek aku stop smpi sini dulu..
tkut mlalut smpi bab2 len pulak..ahaha..
aku nih mnaip x bhenti2..jejariku!!! ahaha..
klah..salam...
kbai...:)


p/s: (^.^)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly