Thursday, March 22, 2012

Gadget

Assalamualaikum...:)

Hari ini aku nak cakap pasal gadget...haa..
skrg suma dah maju..perrgghhh!!!
hanya perlukn duit kta mampu mmilikinya dgn skelip mata.
cayalahhhh..eheh..tpi,bpada2la bla bblanja..kan???

Kalau talk2 pasal gadget mcm2 gadget skrg dah da..
sumala..klu nak dsenarai puwn byk sguh!
kta buat kecik2 aje..hehe
skrg mmg aku x nafikan..
sstgh org mpunyai mint mreka sdiri...

Salh satunya citarasa org2 muda zaman skrg..
trutamanya gadget yg bteknologi tgi..
mcm2la boleh dbuat bla da gadget yg byk functionsnya..kan?
salah satunya smartphone...urm???

aku mmg bcita2 ingin mmiliki slh satu drinya..ahahaha
insyaAllah..klu da rezeki lebih..
klu beli pakai duit dri hasil titik peluh sdiri..
lagi aku puas ati!! ahaha..tpi,apa kn daya..kerjonya mano???hee
urm,nak mharpkn org belikn mmg TAK lah..eheh.
lagi puwn bukn murh..byk benda len yg mereka boleh beli..
*SIGH*

Apa gadget tuh..antaranya jenama SAMSUNG..skrg dah makin maju!
maju terus maju! byk skrg koleksi2 telefon pintar samsung
kta boleh dptkn..mmg sesuai dgn jenama dan fungsi yg tsedia..
slh satunya SAMSUNG GALAXY S2...wah!!!
cantik ow..tpi,hanya dpt mlihat dgn mata kasar aje! hee
ilek2 luh..buat masa skrg aku telan air liur dulu..ahaha..

Samsung Galaxy S2 nih nipis & kurus..
tpi,aku x mint sgtla.aku lebih cenderung pd kgilaan pd Samsung Galaxy Note!!!
owwwhhhh!!! aku mahu mmilikinya..tpi,xbest klu sorg aje pakai..
tpi,samsung galaxy note nih lebih sesuai utk org bkeja..
senangla klu nak tulis apa..nama puwn note..mcm2 da dlm tuh!
tablet? handphone? hehehe...

Iphone 4s pulak??? kghairahan smkin mcengkam ddada..
mnyeksakn jiwa...HISH!!! 
yg tbaru lagi lah!! Iphone 5!!! klu korang tgk puwn
korang mahu mjdikn dia sbhgn drpd hidup anda..ahah
antara kwn rapat yg x penh brenggang dri pd kta..
kdg2 boleh jugak dbawak kdlm jamban..kih3
handphone adalah sgala2nya...kan??? setuju x?
jeng3..nipis sgt2..so skinny!!! comel eyh!
Kalau aku tduduk phone nih mahu pecah bderai!
ahaha..patah dua!! yahhhh....
Menggugat keimanan...ish! tgoda mak!

Blackberry Playbook! I likeeeee....!!! (^,^)
Tapi,apakn daya..hanya mampu mlihat...
utk mmgenggmnya jauh skali..ahah..
malassss ku!!! 

Tapi skrg samsung dah byk kuarkn smartphone dgn harga yg murah
& bpatutn sgt2..ehe..utk ssiapa yg ingin mmilikinya..
bolehla check it out dulu..kot2 bkenan..
cute miut gituh! mcm2 ada...
samsung galaxy young,mini,corby & etc...
cuba dulu bjinak2 dgn yg kecil2..kang dah dpt rezeki lebih.
leyhla beli yg mahal pulak..tpi,sumanya da klebihn & kkurangnnya sdiri
lah..phm2 ajela..hehe..

Kalau boleh aku nak beli suma gadget tuh...ahaha..nafsu!!!
manusia x penah mgenali erti syukur..(",)
tpi,yg penting skrg langsaikn dulu hutang ku...arrgghhhhh!!!
RINGGIT MALAYSIA mbataskn sgala2nya..ish!



sudah! pakei jak pa2 phone..sama jak! (xmowk,aku mowk juak)
ahaha..tulah eyhhh...trend skrg suma mowk galaxy2..haha.
yala teyk..insyaAllah lah..malas mowk pk lowk..
byk gk benda len mowk d'pk ku..eheh(ops! aku bckp dlm pelbagi bhsa)

p/s: handphone Sony Ericsson K810i aku rosak!!! 
utk ksekian kalinya rosak! aku mowk balit..
tpi,nya dianta ke kedey..dibaiki! i miss u...
skrg bpk aku cuma belikn aku handphone samsung galaxy young..
eheh..murh puwn murh..best! xcomplicated ilak la..
cute..dah nama young..makseh abah!!! i luv u!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly