Friday, March 2, 2012

Bezanya Cinta

Okeyhh..Assalamualaikum...:)

Urm,hari ini bukan nak cakap pasal bezanya cinta...
hari ini aku nak cakap pasal makan, makan n makan...
so,skrg dah msuk buln 3..so,still da same...
masih duk mlalut dirumah..kah3...

Urm,aku rasa cukup kot utk aku bcuti bbuln madu nih..hauhua..
dah tiba masanya aku kluar cri duit n pgalaman...
xkesahla keja apa skalipun...kuar dri bidang puwn xkesah..
urm,tpi keja apa ek???ahhaha..anta sajela resume kmana2...
klu x alamatnya mmg duk diumah saje la...kih3..

Okeyhla..ari ni bukn topik pasl cinta bagaiii...
tjuk atas tuh aku ambik dri telefilem Bezanya Cinta...
Sbenar dah lama cita nie..urm, 4 or 3 years ago..
aku xpasti..tpi,smmgnya besttt n khas utk mnyambut taun baru cina!!!
urm,tpi itu bukan isunya..skrg aku nak kasitau 
aku adalah seorg yg GILERRRRRRkan COKLATTTT!!!
"I'M CHOCOLATE ADDICT"
Ya Allah, nikmatnya...speechless...ney x net bert badan...*SIGH*

Heheh..wlupun aku pgemar coklet tpi aku xla slalu mkn coklet
mahal n nak control dri jdikn ia mknn rutin harian aku..
gila ke apa nak dmkn slalu..hyper active la pulk nanti..
p,apa2 puwn aku suka mkn coklat bla aku tgh stress..
layan time aku sedih2..lagi ada mslh..mmg best mlahap apa2 aje!
huahuahuahua...tpi itulah pasal xdpt selalulah kan...naya aku..hek3

Paling xda tandingannya Coklat Cadbury la..len dri yg len rasanya..
n klu aku nak save budget..plg2 aku suka mkn CHOKI CHOKI...
urm,nyummy2..n coklat cloud9 puwn sodap..arrggghhhhhh!!!
sabar2...klu nak dsenaraikn suma coklat mahunya xabis entri nih...

p,plg3 aku susah nak dpt mkn skrg nih..coklat safari...
alah,asal xda kuar lagi ar??? sodappp ape...
dulu masa kecik2 sgup jln kaki g kedai hanya nak beli
coklat safari nih...rm0.60 ke tak silap aku arganya..
dah lama sgt...hahah..p,xpela..byk lagi pganti len...
kan3...toblerone,daim,ferrero rocher n etc...ahahhaa...
klu kek..smestinya aku suke kek coklet..ahaha..x abis2..
vanilla aku xbrapa sgt..klu kek yg byk aising lagila..
nak pure coklet or cheese..yummy2!!!
Okeyh2..stop da topic!!! dah ttelan air liur aku tgk gmbr tuh!
hish!!!....ahaha..pa2 puwn nanti aku update entri len..
daa..Tc..Salam..
Kbai....:)

p/s: Aku mesti tuwunkn bert bdn aku dlm masa 4 bulan..ow!!!
smoga aku dpt bthn n turunkn even 2kg...n lebih..lagi okeyhhhh...
aku nak naik tembok dwater front tuhhhh!!!
kawn aku dah bgi masa utk aku kuruskn bdn...insyaAllah...:)
wait & see...aku usahakn skadr yg tmampu..ahahah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly