Saturday, March 10, 2012

Bertemu Semula

Assalamualaikum....:)

ow...lama sudah x mengudate blog aku kan..
kta btemu semula....
ada org mcari ke??? 4 sure x ada...kih3...
apa2 puwn aku bz sgt3 2,3 menjak nihhh...
kerjaaa la kata kannnnn...
p,bukan kerja tetp..juz tlg mama aku dstadium~

ow,penat,lelah n best hehe....
sukan 1 zon..suma sklh bgabung..byk ler org kn..
start ari selasa smpi ari jumaat...
perrggghhhh..lamalah sgtttt...

okeyhla..stop topic tuhhh...
pa aku nak mlalut nih..lama sgt dah x taip apa2...
clean n clear aje entri be4 nihh...
urm,mcm2 jugak yg blaku..dlm ari2 aku..
alhamdulillah maseh still maintain cute n bulatttt..huahuahua..
p,maseh brusaha utk mnurunkn bert bdn...insyaAllah~

kerja???urm,mcm tak ada bunyiii...so,still mnanti...
alhamdulillah twin aku aleeya dpt kerja
jdi cikgu ganti di sek.ren kid..tmpt dia jdi
cikgu sandaran staun yg lalu...
aku dah lama gak anta borang nak jdi guru sandarn situ..
tpi,masa abis2 poli tuh blowm da kkosongn..

rezeki twin aku..dia da pgalaman mngajar disituh...
cun2 pulak ada cikgu pregnant yg tgh due date nk bsalin..
dptla jdi guru ganti utk 3 bulan..ada juga mashukk kn..hee
and alhamdulillah twin aku lulus test jpj ari tuh..yahoo!!!
so,senangla suma nak bgerk ksana kemari...kan3

aku dah da krajinn anta resume sana sini...
hanya mngu lagi..shell rituh aku da apply..
p,aku rasa xdpt kot intrview tuhhh..
math n engineering mesti tough ow...aku???
ahahahahahahah....(",)

UPU??? urm,*speechless*...
susah jugak skrg nih nak smbg blaja...
klu swasta xpyh risaula...nak kena byk duit...sigh..
kerja skrg sush nak dpt..lagi2 lepasn dip mekanikl mcm aku..
urm,jdi clerk okeyh jugk..nak cri pgalamn byk2...
urm,klu kerja biasa2 mcm seven eleven tuh or stesen minyk petronas
tpaksa kerja shif mlm..klu aku da lesen motor xpala..:(

kerja,kerja,kerja...xdapat3 jugak..blowm rezeki...
makan,makan,makan n makan ajela kerja aku..ahaha..
tpi,duduk rumah nih kerjala jugak kan...
awl pgi bgun anta kakak,adik g kerja,anak buah ngn adik g sklh...
blik2 umah cuci bju,jemur bju,kemas rumah,cuci pinggan mangkuk,
masak,lipat bju,mop rumh...n so on~ kerja jugak kan..
bolehla buang lemak skilo 2..ahahahahahah...
xla goyang kaki aje,buat taik mata aje..ada jugk benda nak dbuat...

CBG??? apa tuh...capacity building 4 graduates...
utk graduan2 yg mganggurla..tpi,xda bunyiiiiii
dah lama anta,tpi xpela..mgkn blowm da kkosongn..
*SIGH*
apa2 puwn rezeki tuh ada..kta aje yg kena rjin cari..
ahahaa..aku nih ada kmalasn cket nak anta resume by hand..
suka by email n on9 aje...apa celuppppp!!! kan...:)
insyaAllah sat lagi lahhhh..huahuahua...

Jap3,sblm aku tutup entri aku kali nihhh
aku nak share smlm kami skeluarga buat surprise burfday party
utk mama aku yg ke....alhamdulillah mama maseh dberi
kesihatn yg baik..smoga dpjgkn umo n epy2 slalu keyhhh!!!
luv u! hug2 kiss2...
haha,plan last minute..actually,burfday mak aku 8hb 3...
tpi,itulah..kekangan masa..cewahhhh,
so,buat ari jumaat..mkn dluaq di sedc..bpk aku spon..
kek coklet sponser by aku n twin aku..ehhe..
awl buln katakn..bpk aku ler jdi mangsa..hehe

okeyhla,just stop smpi sini dulu..
nanti aku share entri lain lagi ya..hehe...
kbai...:)

p/s: sory xda gmbr kek burfday nak dshare..insyaAllah next time..keyhh:)
kmalasan sgt3 nak upload..ahahah...

p/s/s: aku nak beli novel baru!!! arrrggghhhhhh!!! xbest baca on9...

p/s/s/s: aku sayang kawan2 aku...love u all my friends!!!
MY BFF...Congratessss!!! Hug2...Kiss2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly