Monday, March 26, 2012

Aku pinang dia dengan Bismillah~

Atas restu Allah ku ingin milikimu...
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku...
Restu Allah ku mencintai dirimu...
Ku pinang kau dengan Bismillah...




Assalamualaikum...


Ow,lagu & lirik lagu yang best..ahahah...
layan ow...hehe...
okeyla ari ya aku jalan2 dpesta belacan..
wow!!! macam-macam ada ow,
cuma yang mbataskan sgalanya adalah uang!!!


Arrrggggghhhhhhhh!!! stresssss....
mcm2 aku mowk beli..tapi kerja mcm xda bunyi puwn..
resume dah mcm2 dianta..(bowk ngegeh2 mowk anta, dolok x)
byk anta on9 juak..p,xda feedback pown!
ahahaa...aku rasa cukup lah aku bcuti towk..
masa utk aku carik duit...adowhhh!!!
kacak2 jak baju,tudung,shawl dijual dpesta belacan ya..


Tapi aku hanta CUCI MATA...huahuahuahua...
3 kali pergi still polah keja yg sama..ahah..jalan2..(",)
mlm g men Fun Fair..ahaha..bestttt!!!
lmk dah x g fun fair..lucu!
aku takut masuk rumah hantu!!!! ahahahahaha..
tpi,xda pa2 puwn...jiwa dmen..kih2..


Alahai,lepas ya aku tjumpa Kak Nora & Wenn...
OMG! tkezut aku..hehehe..lamak alu xtemu eyh..
nasib kak mira pasan muwn x pey bla2 xjumpa..hee
ney x..mata aku towk teruk lalowww..ahaha..
2 mlm dah g fun fair ari ke dua bowk pasan Wen duduk
kat depan pintu masuk Fun Fair ajak! aku boleh xnmpk..
mmg bjalan malas mowk tga org..ehehe..
Pa2 puwn, jgn salah paham..
aku x SOMBONG...cuma mslh mata..
but,please guyssss..muwn temu pls tego aku dolok!
aku xnmpk eyh..seriously...ahheh..(ada spek xmowk pakey ow?)
hehe..pa2 puwn aku mntk sorry awal2 lah..ehe


& aku da bad newssssssss! ish!
punyala aku tkejut bpk aku anta email
padah duit gajinya kenak potong sbb pinjaman YS aku ya..
yah!!! bia betik eyhhh..ahahaha...bpk aku pjamin ptama..
kedua bpk saudara aku..mudah2an nya xkenk potong juak..
So,csya apa tgu gik..aku perlukn keja skrg utk byr blit pinjamn aku ya..
arrrgggghhhhh!!! stresss....
InsyaAllah,coming soon!


Klah...bai...(T.T)


P/s: Keja pls cari saya..kih3....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly