Tuesday, February 28, 2012

Waiting is Painful

Assalamualaikum...:)






Waiting is painful...right???
Penantian itu satu penyeksaan..ahahahaha...
tpi,pnantian aku selama ini bbaloi2...kata ko'...hek3...
so,apa yg aku nanti2 sgt2 tuhhhh??? biarlahhhh rahsiaa...
oppsss!!! xdala....aku tgh mnanti & terus mnanti ssuatu yg pasti...


On 9 march 2012!!! only friday at 11pm...ahahahhaahah...
yahooooooo!!!! Walking dead season 3..NEW EPISODE!!!
xsabaq rasanya aku mngu episod sterusnya...
kalo sapa2 yg blom tgk episod sblm2 nyer..season 1 n 2...
astro fox movie...channel 413 ada buat ulangan..
marathon gitu..stiap ahad jam 10or11mlm kot..xsurelah...hehe...
kalo nak tgk p la duk tcegt depn tv tuh...


urm,walking dead???
bgimanakah pgakhirn cerita hidup mereka???
masihkah mereka mpthnkn hbgn psahabtn & kkeluarga yg tjalin
diantara mereka??? semuanya akan tjawab x lama lagi..ahaha
cayalahhhhh csya!!! nang ada....


Okeyh2..cerita zombie yg lain dri yg lain..
mgisahkn ttg kasih syg, cinta dan kkluargaan...perrggghhhhh!!!
sgt2 syok! okeyh,seriously aku akan bteriak bla part zombie tuh..kih3..
tgn nih ready utk tutup mulut aku yg akn tkaung2..ops! mjerit2..ahaha
adowhhhh! cepatla masa blalu..aku xdpt mngu lagi nih...
sabar2...sabar tuh kan sparuh dri iman~ okeyh3...


nothing to do...perkara biasa yg tjdi stiap ari...
ahahahhaah...aku gumbira sgt...knapa ek???
xnak la kasi tahu..biarlah rahsia..hehe...
klah..mls la aku nak bbasi2..mgomel2 lagi...
just check it out nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Daa...Kbai.....:)


Wsalam....(".)






p/s: THE END....?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly