Sunday, February 12, 2012

~Kesilapanku Keegoaanmu~

Kesilapan Ku, Keegoan Mu 

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku
Menbuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi

Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyatakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dalam hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yang bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini

Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku seperti dahulu

Di dalam rindu ku menangis
Di dalam kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita
Yang memisahkan kita

Di dalam sedu ku berseru
Yang terukir di dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu
Untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu


Assalamuailkum...:)

Lagu Dato Siti Nurhaliza...hee
best lagu towk..tringt novel Lafazkan Kalimah Cintamu...
nang bestla Siti Rosmizah ya polah novel..
pey mnusuk ke kalbu...tbaek dri ladang!
hehe...xsabar mowk tgu hasil karyanya yg lain..
mesti best agik!...hehe

hmm,hari ahad yg indah..
nothing to do..xda plan pa2 mowk polah..
mowk lepaking dgn kwn2 dtjung..p,ilek2 lu..
mowk temu kwn2 len sblm cdak blit ke U..hee
insyaAllah...cam beysa,mntk duit ngn mak bpk lowk..huahua..
kecian eyhhh...p,insyaAllah dlm masa tdekt dpt kejala..
dala krajinn riya anta resume cnun cya...muwn jak dpt!
insyaAllah..:) chill~ ada rezeki ya lak..hee


Lupak teyk..Drama bsiri Adam & Hawa ya dah tauk
sapa plakon mpuan embk watak Ain Hawani..
urm, Nadiya Nisa...*speechless*
mula2 dgr mcm xsesuai..tpi,yala teyk..xdpt
wak nilai org dri luaran jak..tgk dlmn nya juak..
maybe sesuai kot..juz wait n see jak mcm ney..
maybe kta xtauk bakat tpendmnya..okeyh kot!
xkan mowk ambik plakon yg cama jk kn..


Kita berik chance la ngn plakon2 len embk watak ya..
kelak plakon yg cama jak..kan borinkkkkk...
think positive jak..insyaAllah Nadiya Nisaa dpt
embk watak Ain Hawani ya..belum tgk belum tahu..kan!
so, kta tgu & liht ajak kelak...Aaron Aziz..hmm,smestinya
embk watak Adam Mukhriz...cayaalaaahhhh...
p,mmg bykla dgr komen2 org dekt FB xbapa
bkenn bila Nadiya Nisaa embk watak Ain Hawani ya..
entahla..aku puwn xtauk mowk ckp pa..
muwnnya dgr mestinya kecik ati kan..heee.xpa.chill jak~
beysala,muwn jdi artis..mestila thn dgr komen & kritikn org luar...
pa2 puwn aku sokong jak..hehe...


Hmm,tadik baruk pulai bjln ngn family..
mrestkn fikirn yg beku jak diumah..ahaha
even dah da lesen,p, still mals mowk kuar..
kenak ow??? sebab, cuma 15 patah pkataan jak..hehe
SEBAB xda duit..ney best jalan xda duit..
mesti cuci mata,kakya germ tga brg kacak2..kih3..
nasiblah ow..hee.xpala,insyaAllah lak la...
Klah, xtauk mowk mlalut apa..chow lowk ar..
da pa2 i update entri len gk ar...Daa..Tc! Salam...


Kbai...:)





P/s: Aku mowk mntk maap muwn aku da tsilap ckp,or tkasar bhasa
semasa mnulis(oppsss! mnaip..hek3) entri2 aku sblm towk..
maybe tanpa ku sedr ada kwn2/readers terasa n kecik ati..
seriously, aku xbmkd len..cuma xtauk mowk 'describe' kot..
hek3..aku towk krek juak..yala,mls layan..maybe bgi aku biasa..
p,pnerimaan org len luar biasa..don't get me wrong keyh..:)
rasa bsalah mnyelubungi ati,,hehe..Sorry keyh! :)


P/s/s: Ada 'Kalam Berbicara' aku sbelah side kiri..pohon ampun n maaf...
xmowk polah dosa ngn org..hehe.chill~


p/s/s/s: Ish, bukn men byk gk p/s aku ya..kih3..okeyh2..mowk
wish congratulations pd kwn aku Szufei Soffirah..
nya dah jdi tunangan org riya..alhamdulillah...
dah sampy seru cdak mowk ke gerbang pkahwinn..
urm,cept2 ar..benda bait xbgus lmbt2..hehe..
aku stiasa doakn yg tbaek utk kengkwn aku...
& xlupk wak..mntk sory byk2 muwn spjg kta bkwn aku
da polh silap n salah dgn ko..hehe..kwn dri sekolh mnengh
peyla kinek towk..lucu muwn kenang blit olah kita dolok2...hehe..lucu!
pa2 puwn..friends forever keyhh...:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly