Wednesday, February 8, 2012

Happy... :)

Assalamualaikum..:)


Alhamdulillah hujan turun dgn lebat pgi towk..hee
hujan rahmat..marek panas alu ari..:)
best juak muwn lyn time tdo ujan2 towk..
tpi,apa kan..aku bgun diawal pgi..hee
mhantar kak mira keja n seri ke skolh..

p,xpala..xpenting ilak tdo ya..
yg penting kinek towk..aku happy!!! :)
kenakla epy??? xdala..saja jk mowk epy2..
xkan mowk ngis2..hee.ney best..chill~
okeyhla..maseh mnanti kerja..hee
kerja pa2 puwn xkesah..xpala kuar dri bidang aku..
janji da benda leyh dpolh..diumah towk..adowh!
dugaan dgn mknn nya agik..xdapet...hee

P,apa2 puwn aku stiasa doakn kbhgiaan utk kengkwn aku..
hope sumanya maju n terus maju (eh,mcm motto smk kidurng..hek3)
main2 jak! chill~ byk dh kwn2 len dpt keja..
da yg further study, da yg dh kawin, da yg keja..
sumanya gago ngn idup msng2..kdg2 2,3 buln bowk contact gk..
nsib da fb ngn twitter..hehe..dpt tnyk khabar ow..
mudah2an rezeki aku puwn ada pas towk..hee
Aminnnn Ya Rabbal Alamin.....insyaAllah...

Okeyhla..aku xtauk pa yg aku cakap..hee
borink2 diumah towk..apa gk..on9..polh keja umah..
mkn..mkn..mkn..n mkn..hehe..lucu!
p,xpala..insyaAllah..suatu ari lak aku dpt
kejala..mowk byr yayasan ya abis2...
bowk nyaman sa hati ku..dah settle suma utang..
mls mowk nyusah mama ngn abah..

Skrg aku yg kenk crik duit..ringnkn beban mama n abah.
insyaAllah..hehe..hope takorg doakn utk aku juak..
stress,bgung bila pk utang..blowm keja dh bhutang ow.
kecik2 dah pandey brutang..ahaha..lucu..
p,xpala..insyaAllah pgakhirnnya baik2 belaka...

Okeyhla..stop topic aku yg mlalut...
mls mowk layan palak gila2 aku towk..krek lalow..haha
rindu ngn kengkwn dpoli dolok eyh..
muwn mlm2 da jk plan..adowh..rindu!!!
insyaAllah konvo kelak kta btemu balit...
hari yg aku nantikn..insyaAllah muwn xda aral mlintang..:)
klah..da pa2 aku update entri lain gk ar..hehe
kbai..:)



p/s: Biar apa2 puwn org mgata dblkg kta..terimk ajak dgn hati tbukk...
hadapinya dgn senyumn..insyaAllah semuanya baek2 belaka...:)
jgn kerana pulut santan binasa..jgn kerana mulut bdn binasa...
aku dah jerak..moral of da story..sedih bla kenang blit..:(
insyaAllah ikatan psahabatn yg tjalin akn kekal slama2nya...
Amin Ya Rabbal Alamin..Ya Allah...:)

*Jangan mnilai ssorg kerna masa lampaunya..maafknlah mereka...
manusia serba kkurangan..mungkin ada ksilapn & kkhilafan yg
dlakukn tanpa sedr & sedar...jgn kerana nila stitik buruk susu sbelangga..*

I'm Sorry!!! chill~ :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly