Monday, January 30, 2012

Salam Terakhir

Salam Terakhir 

Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang

Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu

( korus 1 )
Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya

( korus 2 )
Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu

( ulang korus1, korus2 )

Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula
Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan

Salam ku yang terakhir

Assalamualaikum...;)
Ui.,layan betoi dgr lagu arwah Dato Sudirman nih...
aku suka jugak dgr lagu PELANGI PETANG...fuhh!!!
sodap sguh suaranya,alunan muziknya lagi..sgt sedih~
...Al Fatihah~


Apa habaq???eyh2..pa kehel tuh..kih3..
so borinkkk..oh no!
okeyhla..hari yg sama..wlupun sudh dihujung buln 1...
urm,smlm aku ketemuan sama teman2 ku dtaman millenium...
duk borak2...hehe..saja..lama ngak ketemu kan..hmm..

So,my bestfriend Mohd Azrul offer keja sama dgn dia..
7e??? urm,boleh ke aku keja shif mlm??? siang xpela..
adowhhhh!!! keja dah da..nak x nak lagi nih..
urm,da jugak vacancy len..juz nak anta resume aje lagi..
kalau xda rezeki nak buat mcm mana..kan..

Lagipun untungla especially LELAKI...urm,sonang sguh mcari keja..
AKU??? still mlalut diumah..ahahahahahah..SIGH...
duit nak..keja x nak..macam mana tuh??? csya2...
1hb 5 nih genapla stahun aku tanam anggur...
mcm xda hasil...hasil kelain dalah..berat smkin mjdi2..
hishhhh!!! runsing aku..buntu xtau nak buat pa lagi..
ahahahah..lucu2...alahai...:)

urm,esok 31hb..lepas tuh msuk bulan 2..yea!!!
eyh2..knapa tba2 excited pulk nih..ada lerrr...
coming soon..nanti2 ler i kasi tau ek..hehe
okeyhla..xda apa nak buat..ahaha..
aku sdiri xtahu apa yg aku bebelkn..
aku sdiri borink baca entri aku nih..ahaha.borinknyer~
Klah..Daa..Tc..Salam...

p/s: TAHNIAH diucapkan kpd Hafiz Af7 yg telah mnerima
AJL 26...Fuhhh!!! kayo2..tpi,itu bukn isu nya..sgt2 mgejutkan la mlm tdi..
congratz apizzzz!!! teruskn mharumkn nama SARAWAKIAN...!!!hee


Fuhhh!!! mremang bulu roma dgr Jac nyanyi lagu Sdetik Lebih~
power laaaaa....best2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly