Tuesday, January 10, 2012

Pagi Yang X Berapa Nak Indah~ :)

Assalamualaikum...:(
pagi yg xbapa mowk indah..isk3..*SPEECHLESS*
x trungkap dgn kata2 gk dah..urm...sabar csya..:)
pagi yg cerah kini sudah gelap...hek3..lucu..

okeyhla..Dengan rasminya aku umumkan...*DUKACITA*
aku X DAPAT INSTEP...!!! uwaaaaaaaaaa....
keciannyeer diaaa..hee.xpala..bukn rezeki akuuuu..
ntahla..aku puwn xtauk kenak xdpt..Malas mowk crik SEBAB...

hahaha..p,masa interview ya...okeyhh jak...
urm..maybe mmg dah tipis kali pluang GURL...
mowk dpt cya..hee..alhamdulillah..masih bsyukur
sbb kawn2 len dpt..rezeki cdak..lagik puwn..
kira advantages cdak wak dpt Li di MLNG dolok..hee
nok cama Li ngn aku dolok puwn dpt..hee..CONGRATZ Guyyysss!!!

aku tumpang epy utk korang..hee..tgal aku jk gk dBtu towk..hahaa..
genk len suma fly g Terengganu further study cdak..besstttt nyerrr..
urm..ada yg pat uthm..Uitm??? bla kuar? entahla..
but aku dh tauk resultnya..confirm2 XAKAN dapat..ehe
mals mowk mharap..lak KECEWA gk..
Tga pix ya..haha..ku xla frust pey camya..kih3..
so,apa plan ko kaktowk csya??? Kerja?? apply UPU??
lelah dah mowk apply u..lak dudi2 xdpt wak..towk dah
3 kali apply msuk U..p,xdpt wak..urm..keja jk lowk..
bgung wak lowm tbyr pinjamn yayasan ya..ahaha..GIK ASA!!!
p,kak konvo x silp cdak bowk mntk start bayar..not sure gk la..hee

p,pa2 puwn..mcm2 asa dah kinek towk..:)
mowk ngis ada..mowk tetak ada..sedih ada..kecewa..sumala
bgabung mjdi satuuuu...so,skrg relax2 lowk..
sabar..insyaAllah da hikmah suma towk...hee
Dun worry be epy CSYA..go..go..go!!!

okeyhla..xda pa mowk dshare gk...hanya ksedihn
kpiluan...sumanya bcampur baur dah asa..msm2 manis kot..kih3..
okeyhla..da pa2 aku update entri baru gk..Daa..Wsalam..:)


(Macam-macam dah expresi muka..hee.tedahhh alu jak..)

P/s: Aaron aziz tcedera dkejarkn ke hospital krana tsalah landing smasa mlakukn
aksi ngeri...di set pgambaran KL Gangster2..hee..kecian aaron aziz aku..(kih3..ada ati..)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly