Tuesday, January 17, 2012

Kerja! Kerja! Kerja!


Nak cari kerja...nak carik kerja...
aaarrgggghhhhhh!!! stress...aahhahaa...
stress xda duit sbenarnya..kih3..adowh2..
ney x mcm2 mowk dbeli..haha...
muwn k duit puwn nyaman...xlalek mowk
nok arga ya murh ka mahl ka..hek3..

Tpi,aku okeyh jk..xkesah mahal ka murah ka...
bjenama ka..janji pat pakey...ahahaha...
atleast da la dlm almari cgek 2 bju mahal2..kih3..
ada eyhh..ya puwn byk beli time ada discount jak..ahaha!!!
bagus ada drpd xda..kannnn...kannn..kannnn....

Okeyhla...skrg aku puwn tgh mcrik keja..hee
dri dolok jk mcarik p xpenh mlekt..ahaha
ney mowk mlekt resume x dianta2..GIK ASA!
anta puwn cgek 2 tmpt jak..ney mowk mlekt..aiya...
malas nyam kaw...ahahaha....adowh2..
malas2..duit mowk..pakaaaaa....hee

Cgek jak la..muwn mowk keja bowh bhenti
anta resume..anta jk dmana2..janji da keja..
(ku pdh ngn drik puwn towk..kih3...)
dgr ya csya..ahahhaa...p,yala teyk
bla di pk blit sush wak dgn keadaan kinek...

Okeyhla..firstly,kak mira dah keja..
so,keja aku antanya g keja skali dgn seri..depend wak..:)
seri puwn dh skolh..mowk anta n ambik wak...
jam start tadikanya 7.30 pgi pey 11.30pgi...
aida gk dh msuk form 1 skolah ptg gk...
alya kinek ngah ambik lesen wak...
muwn x dpt wak org take over...hee..mama puwn
skrg keja dkantin sklh agama..so,masanya terhad...*SIGH*

So,aku la driver k anta cdak2...muwn aku keja
mesti da kelam kabut kit..payah kit..
keta abah pakey,van mama pakey,muwn kak mira
pakey keta cgek gk abeh ar..mekorg diumah k pa???
mowk anta seri n aida g skolah gk..xkan jln kaki..kih3..
so,conclusionnya akula jdi driver...ahahahha..keciannnn
alya puwn ngah crik keja..mudah2an dpt ASAP...
aku puwn insyaAllah muwn da rezeki..dptla keja...hee

byk kosong riya..trutama lhdn riya..p,ku tga jk vacancy post ya..haha
p,yala teyk..xpala.berik chance ngn org lain lowk..
ku tmbh2 lemk diumah lowk..opss!!! ahahaha...tulah!
okeyhla..aku bukn crik alasan xmowk keja..
p,mmg skrg keadaan x mgizinkn kot..maybe..
CBG? okeyh wak..p,xsure.tgk lowk la..hee

Aku bukan apa wak...excited mowk keja
coz mowk byr balit pinjaman yayasan ya..rm16k tu der..
yahhh!!! cney san ku mowk crik duit mowk byr blit
muwn xkeja nakkk!!! xpala..mama puwn xlmk gk
abisla keja dkantin ya..pey abis tendernya ya...
insyaAllah kakya maybe dptla keja...hee..

okeyhla..pa2 puwn rezeki ya da dcney2 jak..
kta jak mowk kenak rajin crik n turun pdg..hee
Klah..borink ilak aku diumah towk..hee..
lak da pa2 ku update entri lain gk keyh..Daa..Salam..:)

P/S: Utk drama Adam & Hawa, Aaron Aziz sah mmgg watak Adam Mukhriz~
Yeaaa!!! Sory, aku tlmbt update..hee..x alert lalooww..p,pa2 puwn
plakon wanita nya not sure...p,xkesahla sapa..janji mjiwai watak..hee
Info,spjg pgambarn drama towk lak mgambil masa dlm 4 bulan utk 80episod
& InsyaAllah akan dtayangkn di Astro...sesi pgambarn drama towk
byk dpolh dluar negara spt Australia,Mekah & India..eii,bestnyeee..hee

“Penggambaran Adam dan Hawa akan bermula Februari ini. Biarpun masih dalam proses perbincangan, saya sudah memberikan persetujuan. Penggambaran drama 80 episod ini akan ambil masa sekurang-kurangnya empat bulan dan akan dilakukan dalam dan luar negara seperti di Perth, Makkah serta Taj Mahal,” katanya.


SUMBER: SINI!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly