Thursday, January 5, 2012

:: 10.01.2012 ::

Salam...:)
Tarikh 10.01.2012 adalah pnentu sgala2nya..
Ya Allah..mudah2an dpmudahkn sgalanya...
result INSTEP kuar..ya Allah...nebes..takut...hee...
p,muwn xdpt puwn xpa...keja jak lowk...hee
uitm??? urm,confirm2 la XDAPAT...kih3...
hahhaaaa...susah bh mowk msuk cya..agik2 
pointr ciput aku ya..hek3..uthm ya puwn frust wak..
cdak juz ambik cgpa/hpnm mesti 3.70 & above..urm???
MEMANG x lah aku..ahaha..p,xpala..ukan rezeki...
muwn suma xdpt...aku timak juak..hee..p,lam ati KECEWA!!!
aku pasti rezeki aku kat tmpt lain lak..dun worry be epy..keyh..:)
rinduk wak asa ati tga kengkwn len dh g futher study...
PJJ?bukan pcintaan jark jauh ar..hee..
lowm sure gk..urm.tga lowk la..depend dgn keadaan juak..hek3..
sumanya lowm clear n xsure pa yg bakal tjdi..hmmm..
tutupla pasal ya..mkin di pk mkin skit palak aku...haha..
ilek2 lowk..tmbh2 lemk diumah..oppss!!! diet2..!!! muwn jakk!
csya2..mkn jk tauk..teruk eyhhhh...okeyhla..

mowk story riya ku limps SMK Kidurong...rinduuuuu indah!!!
asa ati aku tga skolh ya..skolh lmk aku...yahhh!!!
sumanya tcoret disia..pahit manis...suka duka..
tgal kenangan..mmg best n epy la masa zaman2 skolh dolok..ahaha..
lucu eyhh bila ingt blit..tang budo jak asa time ya..
hee..tga miak kinek towk dh maju...advanced gik..sush nak pdh..hee
nang cun la dgn motto SMK Kidurong MAJU TERUS MAJU..kih3..
okeyhla...benda dh lmk.kinek aku dh mowk msuk 22taun..
huh? seriously??? haha..alhamdulillah masih dpt bnafas n sihat walafiat..
insyaAllah dpt terus maju ke depn...hehe..

Okeyhla mowk story wak riya anta seri g tadika..
okeyhla..xda ngis2..juz gk takut2 n malu2 jak..
p,so far so gud..tgk byk wak miak len ngis n maseh dak
mak n bpk tgu pey cdak blit..hehe..lucu wak tga kerenah miak kecik..
dahla kiut miut upa cdak..hee..mesti sush alu handle miak kecik ya..
jdi cikgu towk ukan senang sbenrnya keja..p,nmpk mudah jk upa..kan?
mowk kenk pandey ambik ati miak n cukup2 pnyabar...sgt2 pentingla..hee
btw..jdi cikgu???aku? best mmg best..p,jiwa xbapa mowk bkenan...
mowk keja yg chalenging gk..ahahah..sak tkut benda2 hazard.ish..
risiko juak ya muwn keja tmpt2 yg tdedah dgn bahaya..
ya Allah..mudah2an KAU panjangkn umur aku..
lowm cukup gk asa amalan towk..bekalan towk apa tah agk..hee..
hope okeyh2 sajala...:) 

Okeyhla..rutin harian aku kinek towk..
jam 6.30pgi dh mandik bsiap apa sumala...
anta Seri g tadika n Kak mira g keja..yahhh!!!
ngantowk aie..gk asa..hahaha..pateh ilak bgun aher..hee
p,pa2 puwn okeyh jk la..insyaAllah sumanya bjln dgn lancar..
dahla ari xbhenti2 ujan smenjk 2menjk towk..mmg 
awl taun nang camtowk..hmmm..okeyhla..xtauk aku mowk
story pasl apa gk..benda yg cama jk dpolh tiap2 ari..hmm..
aku mowk rest la..hehe..lelah eyhhh..keyh..lak da pa2 gud new ku pdh gk..
Daa..Wsalam...:)

P/S: Aku dah design baru blog aku..kih3..meriah ilak upa blog aku..
aku gk angol tga..hahaha..simple2 puwn cantik kn..mls
aku mowk mbertkn blog aku..aiya..byk kejala dpolh mengedit
sgala benda2 yg dh tkaco...kih3...skrg..dah okeyhh..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly