Thursday, December 15, 2011

Sabar itu buahnya manis...:)


Assalamualaikum...so,ari ini mrupakan ari yg sgt2
stress,kbingungn,nervous,takut,sumanya bgabung jdi satu..
urm..sabar..sabar..sabar...
sabar itu manis buahnya..spt tjuk entri aku ari ini..hee
ambik dri cita Nada Cinta..hee..pjam jap..
sgt mdlm mksd nya kan..urm,pasti pgakhirnnya manis2 belaka..
even puwn xbapa manis..maybe masam..
insyaAllah Allah mberikn ssuatu yg lebih manis dri buahnyakn..
urm..skrg tgh ready,buat preparation utk interview instep..
ya Allah..sgt2 la tkut..dahla lowm penh kena intrvw keja..
time dpoli dulu ada ler eh..itu pun oral speaking..urmm..
aku tgh buat homework cket..research pasl PETRONAS..
mcari2 tips2 yg leyh dpakai..btanya soaln sana sini..hee
insyaAllah dpt buat yg tbaek n lepas..amin3..
p,byk gak kwn len dpt awl tarikh dri aku..
leyh la share2 eh..sharing is caring..kih3..
mcm2 la aku buat..sumanya krna nervous..
p,aku lowm study apa2 lagi..hahaha..
soalan exam mrangkumi soalan objektif sumanya..urm..
men tembak..tak leyh la ler..urm,insyaAllah sonang2..haha..
okeyhla..klu dah aku intrvw nanti ada ler aku share tips2 ngn korang..
hehe..urm..okeyhla..aku da something nak share..
something yg interesting n tsgt2 la cute..haha..
yg ini aku jumpa dri blog someone..tdi aku buat blogwalking jap..haha
tba2 tjumpa ini..hehe..jeng3...

:: Hati Saya Untuk Awak ~ Jaga Baek-Baek Taw ::












Menjaga Hati ~ End ::

So.cute kan..alolololo..kecian nyer..hehe..
okeyhla tutup pasal tu..skrg aku nak out nak study jap..hahahaha..(ketawa yg dbuat2..:) 
klah..aku tgalkan korang dgn pic  Maria Elena Engagement..ahernya..hee
& klu nak tgk video puwn leyh..SINI!!! Congratz..ahakss...


Suuuwwiiiiittttt!!!


p/s: Ombak Rindu kutip RM10 Juta~ Wah3!!! so excited..haha
wlupun byk gosip panas..hot!!! haha..p,maseh byk pmint mowk tga filem ya..hee
filem ya kinek dpjgkn waktu tygnnya dwayang..smggu gk..yahhh!!!
aku setuju pdh bang nara..kmeletupan filem Ombak Rindu
bukan kerana pelakon2nya sahaja..tetapi krna..
wujudnya fan base(peminat novel) yg besar..kan3...hee..SETUJU3!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly