Friday, December 9, 2011

Penantian Satu Penyeksaan..:)


Assalamualaikum w.b.t..So,still mnanti ssuatu yg x pasti..
haiya..dri marek jk tgu result instep ya..
lowm ada gk kuar..sabor je lah..hee
insyaAllah xlmk gk kuar la..hehe
dpt xdpt xpala..hee..
aku yakin n pasti da wak rezeki len lak..hee
chill csya..:)
keyh..ku da baca my fav blog..beautifulnara teyk..
urm..mmg tol la..muwn dah filem Ombak Rindu ya
dpt byk sambutan x salah cdak produksi berik saguhati or bonus
utk pnulisnya..skurng2nya fair la kan..
jgnla jdi tamak ilak..xrugi kta share cket pa yg kta dpt ya dgn org len..
skelip mata jk Allah tarit balit lak..
kudukut..kudukut..hehe..xpala..takorg baca puwn di ctowk
seriously..betola ckp abg nara..urm..pk2 kan la..keyh..:)
xsbr mowk tga eyh..Ombak Rindu.pls la cept..
then nantik Bicara Hati..Drama bsiri di Astro Prima..
hehe..then dgr2 wak Ombak Rindu akn polh drama bsiri wak..kih3..
so excited!!!
okeyh guys..xda pa mowk dshare ilak..
marek puwn duk umah jak..
ptg jk g kuar mkn di Hartz Chicken ngn fam..
hee..balit2 umah..g layan cita Harry Potter The Deathly hallows part1
hehe...best la..even dh tga..best wak tga gk..hee
mowk tgk part 2 gk..Twilight puwn..hee
so,da pa2 result lak..i inform la..hee..keyh..daa..Wsalam...


P/S:  Tak perlu bersedih lama. Cinta itu milik Allah. Hari ini Dia tarik rasa cinta dari hati pasangan kamu sehingga tawar hatinya. Sebab, mungkin esok atau lusa Dia campakkan dan hadiahkan rasa cinta yang lebih segar dalam hati si dia yang setepatnya untuk kamu. Semalam kamu berjalan dengan tidak cermat dan tidak berhati-hati. Hari ini dan esok, bak kata Saiyidina Umar: "Waspadalah jangan terpijak atau memijak onak dan duri.." Jangan kamu kutip lagi serpihan kaca. Sabarlah hingga kamu temukan permata yg berharga...

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal itu amat baik bagimu.. dan Boleh jadi kamu amat menyukai sesuatu padahal itu amatlah buruk bagimu.. Allah maha mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."



[Qs.Al-baqarah : 216]

Sharing is Caring :

Baby di lahirkan dgn sifat fitrah yg suci n positif. Sifat baby yg murni tu masih ada dlm diri kita, cuma di tutup oleh sifat2 -ve kita. Mulai Jumaat ni, cuba kenali n mengaku sifat2 buruk kita n doa, cari ilmu, usaha n tawakkal kpd Allah utk buang sifat buruk kita satu persatu. Inilah kaedah utk serlahkan semula sifat murni yg sedia ada dlm diri kita yg kita sendiri dah tak kenal. Jika tak kenal diri yg sebenar mcm mana nak kenali Allah? Moga Allah beri hidayat kpd kita semua utk berubah ke arah yg Allah redha. Wassalam~


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly