Tuesday, December 13, 2011

Koleksi My Picture..---->

Salam..Okeyh..firstly,aku mowk tunaikn janji aku riya..
yg pdh mowk share gmbr masa ku jalan2 riya ya kan..
muwn gk ingtla..hehe..keyhh..:)
so,bowk da masa mowk upload gmbr byk2 ctowk..hee
saja2 mowk share..utk tantapn readers2 skalian..hee
okeyh..spjg gmbr2 towk diambik adalh..
sekitr btu ctowk jak..xda jauh ney puwn..hee
gmbr yg ptama..jeng3...


Wahhh!!!! towk ukan pizza beli ar..
towk pizza mama aku..haha..
home made by: Csya_Aiesya & Alya..hee
sodaapppp!!! resepi mesti ler mama aku..
yala aku tgah mama's pizza..hek3..
ya Allah..mowk tauk x aku mkn bapa igek??
cubala teka..kih3..seriusly aku mkn 8 igek..yahh!!!
nang antap!!! haha..mlepas bah xdpt mkn Pizza Hutz..
mkn la towk..p,ku nang mgidam n lapak ilak2..
perut kosong yala dpt sumbat pey 8 igek..haha..
muwn kenyang teyk confirm la xdpt..mowk tmuntah li...haha
p,imagine la..aku leyh mkn pizza cgek doh ya..
dlm cgek pizza..dpotong lapan..hahahah..besr la wak..
urm..ttelan aik liur x takorg???haha..sesukahati jak..
ikut minat puwn..mowk k sardin leyh, k tuna leyh, k sosej leyh,k dging sedp gk..
hehe..okeyhla..tutup pasl mkn..tdik mowk story pasl jln2..hehe..

Okeyh..pix atas towk aku with my lovely mama..hee
muahhzz!!! hehe..towk dekt taman tumbina..hee
My twin n my mama~...yerr..:)

 Pix towk time net tga..tgi wow..penat!!! haha
pix aku byk xda kan???pasan x..haha
aku yg jdi cameragurl..huhu..xpa2..byk gk~dun wory be epy~
eh3..aku ke tuuu..hek3..dekt waterfall buatan la..hee
Eii..kiut nya pusak utan!!! nya tdo...
urm xdpt tgk dri dekat muka kiut miutnya..hehe..cantikan bulunya..hee
mejin lowk aku inang seekor pusak utan..hahaha!
giney ndak upa ka...kih3

Haa, towk pix di Similajau..waa..nmpk cantik dlm gmbr,,
p,muwn g cya..nmpk scary oooo..sunyi sepi..haha
p,insyaAllah..sumanya akn dbaik pulih..
towk jmbtn gantung..plg2 takut time jln ats ya..goyng2..ish!
aku mejin len..haha..dahla da boyak..yahhh!!! scaryyyy!!!
alhamdulillah xda pa2..hehe..



 it's me..haha..last la..byk alu jk..xkabir sa..hee..
urm..okeyhla..mowk share xlmk gk Lagenda Budak Setan 2 coming soon!!!
so excited!!! then KL Gangster 2...eii,genti best..my Aaron Aziz..kih3..(pasann!!!)
KL Gangster 2 towk mceritakn mcmney mula2 si Aaron ya leyh msuk jail..
urm..kira flash back la..xsabar..nantikan! okeyhh...
Aaron Aziz (Ombak Rindu) berentap dengan Aaron Aziz (KL Gangster) untuk rekod filem box office. 0mbak Rindu sekarang berada di nombor dua dalam sejarah kutipan box office filem melayu tempatan dengan kutipan RM9 juta untuk 12 hari tayangan.
perrrggghhhh!!! blawan la Ombak RIndu dgn KL Gangster towk..hee..
xpa2..pa2 puwn filem malaysia mmg tbaekkk!!!
okeyhla..ngantowk dah sa mata towk..mowk tdo dolok..
lak i update entri baru gk keyhh..:) al maklumlah..
duk umah jak la katakan..nothing to do..kih3..
klah..epy selalu..daa..Wsalam..:)

P/s: Jika sesuatu terjadi diluar rancanganmu,terimalah dengan hati yang redha dan janganlah merasa pilu. Kerana Allah sedang merancang yang terbaik untuk dirimu. Dan sabarlah menunggu dalam penantianmu. InsyaAllah,kau akan mendapatkan lebih dari yang kau inginkan dahulu.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly