Thursday, December 1, 2011

Hmmm..:)


Assalamualaikum para reader2 skalian..hee
sekali lagi kta btemu..huahuaa..
urm..so borink duk umah jk ritowk..
ehee..yg pasti tgh nanti Ombak Rindu The Movie dwayang..
p,beysala srwk da lmbt kit kuar..hee
so,tpaksa ler aku tgu..p,aku dh xsabr..
then nantik astro first tayangkn jk lowk..kih3..
xsbr2..so excited..ramey org ckp..
tgk movie towk mmg akn mgalirkn air mata..
so,ready2 la kotk tisu..urm..dgn tisu nya skali la.kih3..
then mowk story wak marek kuar dgn ainah,imuq,aida n alia..
5 org mekorg..haha..mula2 tjuan nang mowk urus sal bantuan ainah..
first2 g baitulmal..p,byk gk la mowk kenk urus..then g dato tiong..
p,xdpt..mesti byr yurn dolok..aiya..pk dpt teyk..hee
dah lupk prosedurnya..hee.p,xpa..lak ainah dh byr dpt g sia gk..
dpt la muwn cdak Dato Tiong berik rm200..
hee..kakya mekorg bjln dmall,dsingkwong,farley n lunch di SB..
breakfast dwarung dekt area Pejabt Dato Tioang ya..hee
last2 g agk Lakib ka..xingt ku namanya..
di masjid assyakirin cya..p,tutup..pelik..
p da notis pdh suma pmohonn dbawa ke 2012..ui..
p.xpala..xlmk gk taun 2012..huh?? benala..hee
xasa dah ari ow..pejam celik pejam celik skejp jk masa blalu..
urm..aku smkin tua..then maseh suma dlm prancngn..hee..
insyaAllah bjln dgn lancar..tpi muwn x puwn aku timk..
aku tauk prancangn Allah lebih baik agk,..kan..
urm..hari towk episod last Ustazah Pilihan..uuu..
siapakah yg akn mrangkul sbgi Ustazah Pilihan 2011???
urm..kta nantikn ssaat lagi..haha..tringt Maharaja Lawak Mega..
Saehu..heheee..then sok episod last The Walking Dead..Season 2..
arrrggghhhh!!! xsbr mowk nantik..hehe...
okeyhla..noting to say gk..urm..
ku mowk chow lowk..hee..
ku gk tgh layn video matlutfi teyk..hahaha..lucu eyh..
da best vlogger bgi aku..hee..urm,mmg bbakat dlm vlogging..hee..
okeyhla..aku tgalkan takorg dgn videonya..hee..daa..Wsalam..:)
\



Best2 suma..mcuit hati..haha..p,layann..mowk tgk yg tbaru sila la g vlogger cdak..ehee..daa...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly