Saturday, December 24, 2011

Hang out...:)

Assalamualaikum readers...hah,da benda mowk story..hee
teyk..kuar g tjg batu ngn dak kwn2..
first teyk plan nang mowk kuar la marek ngn kengkwn..
tba2 lecturer aku call tgh ari teyk..tnyk cney san Pizza Hutz...
hahahahaha..aku kbluran..xtauk mowk explain sbenrnya..
yg pasti aku pdh dekt Park City Mall la..hehe
p.xtaukla lecturer aku phm x..hehe...
aku dh confuse..xtauk mowk explain..
p,senang pdh ekot jln laut la..xtauk juak ku nya g net ats
pey sungai plan teyk..ahahaha..adowh2..
mistake alu jk aku towk..xdpt jdi pnunjuk arah..ahahha..
p,xpala..last2 temu wak en.Shahdan ngn bininya Pizza Hut..
ya puwn dgn bantuan kwn ura wak..dah ya..
en.shahdan embk jumpa..nya pdh mowk spon mkn pizza hut..
aku dh 2323..pa gk mmg mgidam dri riya mkn Pizza Hutz..semadi2..hee
mslhnya transport..alahaiiiii,lesen ada..p,keta yg problem..
keta ya nang da diumah..juz mslhnya road tax dah tamt..ahahah..
abis tempoh..hahah..da kenk saman polis lak..ukan rezeki..hee..xpala..
p.kakya en. ya embk mek2 ura minum2 ptg jk..ku dh 2323..
dah plan dgn kengkwn len mowk temu wak ptg teyk..
p,laen wak asa ku..en. embk kuar..p,ku xdpt..
last2 pdh jdi jk plan mowk g minum2 ptg di tjg batu..
terus ku msg ura..pdh..n temu suma dsia..
p,seriouslyla aku x expact mekorg ramey ilak..hahahahahha..
tedah ngn en.Shahdan msponser mekorg..ahahhaa..
adowh2..ku lowm da duit..dlm beg duit da rm10 jak..
dah ya tpaksa ler k keta xda road tax...sebb dekt tjg batu jk..hee
xda polis..kdg2 jk da..p,alhamdulillah la xda road block..
ahah..mek2 alia k keta puwn..dak azrul k ngn apiq..
ura embk dak ali..nang rameyla..lebih kurang 15 org dakya..hee
p,da wak cdak len blit..kali xbeysa..
p,mmg leyh thn la bini en.shahdan..suwitt.pemalu orgnyer..hehe
so suwiiitttt tga nya2..hehe..p,pa2 puwn mowk ucap
Terima Kasih la ngn En.Shahdan..even bgaut mgejr masa
mowk blit mukah wak ritowk..nya dpt wak spend time
ngn mekorg n sponser mkn ABC,Ais jagung,sotong kangkung n Cucur pisang cheese..
urm...nyummy2..sodaaappppp..hehe..
xpa,len kali muwn En.Shahdan gk g btu mekorg gk spon..insyaAllah..hee
adowh2..lucu tringt blit situasi tdik..kedk pa jk upa..
p,bestla..lmk alu xjumpa..ya puwn masa en. call ya ku
xtauk ya no en..al maklumla  hp lmk rosk..
xda gk save no..ya puwn en. pdh fifa berik no mek2 ura..hehe
nang plan last minit..p,mjdi wak even agk kelam kabut..haha..
p,semptla bkongsi cerita..mcm2 la..da wak pix..lmk xtemu..hee.
camya la..hee.lak ku share ar..haahha...adowh2..lucu na...hehe
klah..da pa2 ku share gk..ku tgalkn takorg dgn pix2 mekorg teyk...hehe..
okeyh...bgi ssiapa yg mnyambut Christmas..
aku ucapkan Selamat menyambut Hari Christmas~





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly