Wednesday, December 14, 2011

Alhamdulillah..Syukran Jazilan Ya Allah...:)


Alhamdulillah..aku da gudnews mowk share ngn takorg..hee
bsyukur ilak2 akhirnya aku dpt tawaran
interview instep..waahhhhh!!! so excited..
n still nebes eyh..yah!!! p,sbelh kaki jk dpt instep ya..
sbelah kaki gk lowm tentu..arrrggghhhhh!!!
tgu exam n intrvw pas..mudah2an dpt..yaAllah..
aku bharap ilak2..mesti byk study towk lak..
mowk crik maklumat n info byk2..lak kbluran..xtauk gk ku.
haha..adowh2..u must be strong csya..go csya!!!
urm..tetap bdebar2..jgn jak tgagap2 aku time intrvw lak
diembk sa tkut..kih3..genti lucu upa..haha..
okeyh2..aku sbenrnya 2323 wak sa..
gk nantik result uthm 28hb towk..urm..p,cam tipis jk pluang kan..hee
xpala..tgu jk laa..dpt xdpt dudi cita..yg pasti
ku g interview ya 20hb towk lak..jam 8pgi di Hotel Kemena..
mudah2an sgalanya bjalan dgn lancar..aminnn2...
byk wak org dpt..exspecially genk2 cama poli aku..
mesti saingan sengit wak..insyaAllah aku leyh polah..
urm..da pa2 hal lak ku pdhla..bad news or gud news..
insyaAllah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly