Wednesday, December 28, 2011

Alhamdulillah ~


Salam suma..ahahhaha..i've got a news!!!..ahaha
aku X DAPAT uthm..kih3...
alhamdulillah..even puwn x mdpt tmpt utk further my study
aku tetp bsyukur..pasti ada isi tsirat drpd apa yg telah tsurat...kan?
hehe..4 those..n my friend yg dpt..Congratz!!!
teruskn usaha n aku slalu mdoakn kjayaan takorg...
my friend(anonymous..hehe) baet2 g lak ar..
dun 4get me okeyh darlingggg...muahhhzzz!!!
jaga drik baet dtmpt org..da pa2 msg or call..okeyh??
xpala sapa2 yg xdpt..keja lowk..insyaAllah rezeki kta dtmpt len..
Dsaat pintu ttutup, Allah pasti mbukak pintu yg lain...remember this!!!
okeyh..ku gk tgu result uitm n instep gk..hehe..uitm lowm tauk bla..
p,isnyaAllah dlm masa tdekt towk..p,mudah2an ku dpt instep la..aminnnnn3
okeyhla..sok aku mowk g myy.Yeaaaa!!!
k bus jak..xda pakey mowk g cya..juz jalan cnun lak ada org embk..ahah..
ada lerr...nsib ada Alya..eheh..dpt jaln2 g shopping..kih3..
nak alah2..p,insyaAllah xlmk la..hehe..ada plan wak
mowk g Gua Niah..insyaAllah muwn xda aral mlintang..hehe
muwn jdi mestila I share gmbr kat ctowk kelak..heheeee...
okeyhla..aku mowk packing barng lowk..da pa2 I padh keyhhh..:)
daa...Salammmm

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly