Friday, November 4, 2011

Urm...smiley..:)


Salam...uh, borink nyer..shari2 diumah eyhh..
hanya mampu tsenyumm..eheeeee..:)
xda polh pa2..mcm beysa jk..
keja xdpt2 gk towk..aduh2...
SIGH**** hahaha..lucu..sbr csya..urm..
okeyhla..aku tgk cita Papadom kat astro prima teyk..
ttba tringt aleeya..haha..twin aku..
tiap kali nya blit btu mesti aku salu pesan beli papadom..haha..
my favorite..hoho..sgt2 suka mmknnya..hehe
ctowk mmg ada..p,xcama dgn dri KL..hehe..
ish3..tteln aik liur jk2 dah asa..heee..

xlmk gk alya blit..yahoo..xla borink ilk..
da wak aktiviti kelk..kan..hehe...
teyk azrol agk umah dgn sasha..
hehe..anta sijil aku dri poli.alhamdulillah pey ke tgn au dh..hee
sijil ekot autoshow dmukh riya...hee..makceh rol..
urm..teyk tga cita Nada Cinta..haha..
leput2 aku tetak bla part Ricky2Vito mujuk Nada..
tang tba kuar lagu Maaf dri Radja..hek3..
ku pa gk lekek2 tetak..hern jk dak mak ngn bpk ku tga..
haha..mesti dlm hati cdak pdh.."ish,gla ka ank aku towk"
hahaha..lucu2...okeyh2..tba2 tringt anak yg hilang ya..
Siti Hajar xsilp namanya umo 6taun..ish,kecian eyhh..
tedh dgn mak n adik bradik len nya..
p,dgr2 bpknya puwn sbenrnya jdi dalang suma towk..
anak ya dtemui mati dtatau..enth...kaki nya putus...
pdh cdak kenk mkn asuk.mesti scary upa..ya Allah..
subahanAllah..kejamnya org yg polh ank ya kedk ya..
maybe bpk nya bpakat dgn Along(Ceti)
da utang ngn cdak..p,jgnla mgadai ank puwn..kecian bah..
p,benda dh jdi..sumanya ktentuan Allah swt..
kta sbgi msia kenk redha la dgn Qadha n Qadar.kan..
hope mak n fam yg len tabah mhadapinya..InsyaAllah..
okeyhla..seriously skrg aku mmg
da maslh plupk kot..mlm marek lupk gk tga Ustazah Pilihan..
but dun worry be epy tonight..aku xkan lupk tgk
cita The Walking Dead(season2) okeyh..haha..xsbr tgu..
urm..juz mgisi lapang mbaca novel,on9,polh keja umah...bla3..
insyaAllah da rezeki dpt keja dlm masa tdekt towk..aminnn..
okeyhla..chow lowk..keyh..tc..daa..Salam..
Haaa..ku mowk takorg dgr lagu towk..hee
lucu!! leput2 ku tetak..be4 ya takorg tga video lagu asal
lagu towk..anak kampuan dri jimmy..fuh! dri sabahan tu bah..best...
haha..jwpn dri lagu asal..adowh2..okeyh..daa...

P/S: Selamat Mnyambut hari raya aidil adha..yea..yea..raya aji!!! hehe..daa...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly