Thursday, November 17, 2011

Mode: ConfusE >:-(


Assalamualaikum para readers2 skalian..n silent readers toO...(hek3..)
urm..firstly ku mmg confuse kinek towk..
tiap2 mlm aku pk..hati 2323..ya Allah...
ku ttanya2 pa nasib hidup ku kaktowk??
pa yg bakal tjdi??
urm..ku keja ka study jak towk??
urm..mowk apply ka x?? p xda ketan??
macm ney dgn impian aku??da ka angn2 tahi aym jk??
mcm2 psoalan yg bmain dfikirn ku aher2 towk..
sumanya ku lowm temui jwpnnya..
hanya padaNya jk ku bserh..
sebb Allah ya maha mgetahui..
n aku tauk suma prancangn aku buat xsmestinya tept utk aku..
prancangn Allah lebih bait n mesti lebih byk hikmahnya..
ku pasti n yakin Allah mmg x berik apa yg aku maok..
tpi Allah berik apa yg aku perlukn...SYUKRAN..
nasib ku towk leyh timk hakikt kit..hehe..
urm..p,cita2 ku kedk ney? urm..mowk jdi towk..
p,len di mint len ddpt kn..p,ku asa ya mmg sesuai utk aku kot..
leps towk pa2 puwn kputusn aku timk dgn ati tbukk..
mesti da hikmah tsembunyikn..
xsuma pa yg kta mowk kta dpt..
cam aku slalu pdh..xsmestinya apa yg kta suka ya bgus utk kta..
kdg2 benda yg kta xsuka yala bait utk kta..Allahu'alam..
p,aku still mnanti ssuatu yg x pasti..
muwn xdpt wak..ku redha..urm,redha ka pasrah???
enth la..mmg ya dh tsurt utk aku..
insyaAllah da ssuatu yg dpt aku polh kaktowk..
urm..still duduk umah..tmbh lemk n ngabis bers..huahuahua..(lawakla....)
p,yala teyk..insyaAllah da rezeki mow further study or keja..depends..
article n cerpen xjdi2..urm..pa cerrr??? haha..
borink..p,duk mlalut di umah..pa brggg...aiya..csya2..
bowk blit dri jln2 dgn kazen mazen teyk..
haha..lucu..cuci mata jk..g mall..g sing kwong..
tang gap upa..p,nadai duit..haha..mkn popcorn cgek bkongsi 4org..haha
gineyla gaya..rm5 jk duit..sharing is caring kn..
di sing kwong teyk..aku timbng bert bdn aku..perrgghh!!!
mls mowk pdh..arrrggghhh!!! streesss..diet csya! pllsss la..
net 2kg!!! okeyhh..dah buln posa riya naet..towk net gk..issh!
mnympah..haha..nsibla..ku towk xabis2 mkn..
nsib bdn aku..urm..blit2 jln g mkn bege..banjo jk la..(mkn gk..laaa..)
ya puwn ttemu mak aku n cik ku di sing kwong..
nsib cik bait ati berik mekorg rm10..
dpt la g beli bege n aik cola cgek botol besr..haha..erk..kenyangg..
sok..cam beysa..still polh keja yg sama..
haiiiii...kawen jk abis cita..kih3..no way la!!!
maseh byk impian ku lowm tcapai..ilek2 lu...
enjoy dulu..enjoy2 juak..jgn dkeja suma apa yg ada ddunia..ingt csya!
ku towk mowk pdh plupk x wak..kenk ow??
urm..lalai skejp..sedr skejp..ready wak utk dbawak ke cnun..urm..insyaAllah~
asanya entri kali towk pjg bjela..
luahan ati yg tbuku..di ctowk la ku luah..haha..
kedk diary gitu kan..tpi diary on9..
muwn di pk blit satu dunia leyh baca ku puwn blog..haha..(muwn privete x la..)
muwn jk cdak phm..ku towk mnulis pelbgi bahasa..kih3..
skrg towk..byk la ku dgr kawn2 ku mowk kawen..
siap dah ambik kursus kawen..urm..xlmk gk da la kad jemputn..
haha..yg pasti taun 2012 lak genti cdak kawen..i know!!!
okeyhla..ku chow lowk..mowk layan cita..hehe..or
polh article..tgkla..muwn da muwd..kih3..klah..
daa..Salam~

P/s: Congrates to my little sister..Aidot Sodot..coz Aida dapt kputusn lulus
cemerlang dlm UPSR..even xdpt 5A..p,still dpt 3A 2B..
hehe..Alhamdulillah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly