Thursday, October 13, 2011

Waiting...


Mnanti n terus mnanti ssuatu yg pasti..hee..
alhamdulillah..tgu list nama kuar jk gk.
maybe isnin depn ku test jpj..fuhhh..
gulp...tkut nyer...mudah2an dpmudhkn la..
insyaAllah leyh lulus..aminnnnnnn..
xsabr mowk abis eyhh..haha...
pgi teyk da blaja keta..diembk jln siong boon..
pusing jpj sia..kakya blaja dlm amb cya..
perrgghhh..gk juak sa nervous..haha..lucu2..
then, da cita yg mnnyakitkn ati ku pgi teyk..
so whatttt!!! da ku kesah..lantak korangla cya..
sa drik bgus..x wak alim ney..cehhh...
x sedr drik ya..cubala malu kit..
klu saya malu saya..kwang3...
xpa csya..sbr jk..aku akn buktikn...
wait n see..okeyhhhh!!!
ughh..mals mowk pk sal ya..
xda hasil..better pk sal len yg leyh berik manfaat k aku..kn..
pa2 puwn...be cool csya..u must be strong...
hehe...ri towk..lekak blaja keta..duk umah jk..
insyaAllah..next 2 week ku mntk keja..hehe...
mudah2an gk da kosong ow..aminn..
okeyhla..chow lowk..mowk tga CSI..hehe..
my favorite tv show..keyh..daa..Wsalam~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly