Saturday, October 1, 2011

Tragedi September~



Hahaha..salu dgr tragedi october..
p,sumanya telah berakhir bla when september ENDS~
Syukran jazilan aku telah leps dri tmpt ya..
dharap kn dpt mcri rezeki yg halal di sia..
tpi di slh erti pulk..pa la nsib aku towk ow..'
urm, btw Allah ya maha adil n maha mlihat..
pa2 yg tjdi sumanya maha Esa tauk..
kta tapok giney2 puwn kta xdpt lari..
p,but dun worry be epy Aisysha..
Hadapi suma ya dgn senyuman...
muwn cdak slh phm gk pasl aku aku sgup junjung al-quran 
& bsumpah dgn nama Allah..xda tlints dlm fikirn ku
mowk pech amanah cya..mowk mkhianati cdak..
X PERNAH! kta cama2 crik rezeki yg halal..
jgnla mfitnh org kedk ya..jgn tuduh smbrgn..
muwn tauk sapa..pdh teruss..xpyhla tapok2..x org terasa ati..
keciankn family mekorg dpolh kedk towk..
cdak ingt cdak jk teraniaya, so mekorg towk x..
keja stgh mati cya tlg cdak..p,pdh xmowk pganti..
xpala...hope cdak cya okeyh jak..
aku sdirik yg mgundur drik..drpd keadaan cya
btmbh buruk gk lak..beter ku g..keyhh..
stiap apa yg blaku pasti da sebb & hikmahnya..
aku selalu ingtkn diriku dgn word ya..
supaya aku stiasa bsabar..
tpi kecian dgn mama..p,hope nya still dpt sabr..
giney2 puwn ku timk suma towk..
even cdak dh pndg serong dgn aku..
p, aku yakin kbenarn ya akn tkuar juak dudi ari lak.
kta wait n see..hehee...
so,ari towk ku mmg bls dendm..
tga tv jk keja..haha...lmk lu jk x spent time tga tv kedk ya..
hehe..best alu2..ku tga cita Twilight Saga ya..ku pk
xbest cita ya..padu best gilerrr...hek3..
excited tga..riya tga di cd kedk xbest...
rugi2..ahah..p,ku dh tga pey abis..
suwiiit na wak cita ya..pey ke ati teruss...hek3..
p,yala teyk rekaan smata2..p,adakh di dunia yg nyata
ada LELAKI kedk ya..urm?? Allahu'alam..
cita pasl LELAKI..mlm teyk ku g pasa mlm..g klinik wak..
jln2 ngn family..p,yala teyk..
tba2 ttemu dgn someone..guess who???
oppss..correction..ukan ttemu..aku mmg xpasan terus..
beysala mata aku towk..kenk gk mlm ari..
org nok kenl puwn leyh jdi xkenl..hek3..
ya puwn kak mira yg perasan..aku saypack dgr namanya dsebut..
kak mira pdh.."eyh,syah ya ukan ***** ka?"
ku terus toleh blkg..tga dri blkg jk upanya..
urm..kali ku pdh..xpasan wak..trus ku jln..
kak mira pdh mek2 bselisih sbelh2 jk..aik??yeke..
teruk benala mata ku ya..hahaha..yala ukan jodoh la katakn..
p,xtauk la nya pasan aku ka x..or nya polh bodo..
Allahu'alam..xpala..jnji ku xda kaco idupnya gk..
p,ttnyk wak ku..da dbtu duhlnya..pa polh nya ctowk???
crik keja li..maybe..xpala..xtauk mowk pdh pa..
maseh kwn ka x..tba2 jk buang ku dri friend list...
xkan segal ku xreply msg jk..alu putus kwn,.huh! sushnya..
maka aku perlukn masa utk timknya blit jdi genk aku..
nya ingt senang ka bgi ku mowk lupk benda ya camya jk..
ntahla..nya xasa pa yg ku asa...yala xtauk pa yg ku hdpi..
xpala..benda ya dh lmk wak.p,muwn dkenang
blit sedih wak ku..isk3..moral of da story~
mls ku mowk pk gk..tandh jk cya..tawar dh ati ku..
so,forget about it..skrg mowk mulakn idup bru..
insyaAllah dgn izin Allah...aku btemu dgn lelaki yg
bena2 ikhlas trimk aku seadanya...aminnn...
dharap buln october mberi makna yg baik utk aku kali towk..aminnn
Daa..Wsalam~





... WaLaU ApA PuN YaNg TeRjAdI ... LiFe MuSt Go On ... WaLaU DaLaM sEdIh ,,, MaRaH ,,, KeCeWa DaN SeBaGaINyA ... JaNgAn SeKaLi BuAt KeRjA YaNg DiAnGaP PuAs HaNyA SeMeNtArA ... MeNanGguN SaKiTnYa SaMpAi Ke MuKa PeNgHaDaPaN ... ALLAH tAk AkAn MeNdUgA Di LuAr KeUpAYaAn MaNuSiA ... S.A.B.A.R ... KeSuLiTaN TaK SeLaMaNyA ... KeGeMbIrAaN TaK SeLaMaNyA ... DuA2 KiTa AkAn MeNgAlaMi ... JgN Di TaNyA M.E.N.G.A.P.A ... ALLAH iTu MAHA ADIL LaGi MENGETAHUI ... B.E.W.A.R.E ...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly