Monday, October 17, 2011

Alhamdulillah....:)


Syukran jazilan ya Allah..
alhamdulillah aku dah leps test jpj ari towk..
yesss!!! amin2..tmakbul wak doa ku..
Allah dgr doa2 aku..punyala bdebr2 jk sa ati..
dah la suma calon da 25org..aku yg ke 16..
perrggghhhhh!!! lebih kurang 5 org failed bukit..
p,suma pass dlua..nsib diembk pusing jpj jk..
muwn x lemh smgt ku..haha..
suma xda maslh..bsyukur ilak2..
bla tringt balit masa pra-test riya mg da himah yg tsembunyi..
aku blaja dri kesilpn yg aku buat mas apra-test..
alhamdulillah aku xpolh masa test jpj..
ya la hikmah dsebaliknya..nsib aku yakin pd drik..
mulut aku xabis2 tkumat kamit bdoa spy lulus...
p,dah la tgh tgu gilirn ya lapar alu2...
pey umah penin palak..hehe..
ku tgh mnanti ssuatu yg xpasti towk..
insyaAllah akn aku umumkn kelak..hehe...keyhh..
so,tgu lesen P kuar..hope spjg 2 taun okeyh saja..hee
ku g stesen minyk teyk..xda bah gk vacancy sia..
bowk mowk anta borang g cya..adowh2..
ukan rezeki..p,xpala..aku try test anta lowk..
ney tauk maseh da kosong even cdak dh tanggalkn ikln ya..
keja len ntah la..sush juak mowk dpt..
mcm2 tmpt dh ku anta resume...tgu la dolok..
ada wak rezeki ya lak..tgu jk..keyh csya...
26hb 10 towk result integrasi kuar..
tgu ainah n kak mira puwn result..mesti cdak saypack..
mudah2an cdak dpt..aminnnnn...
p,kak mira pdh muwn nya dpt keja xnya smbg..
ntahla..ya dh prancangn idupnya..
kinek towk sush wak mowk crik keja...
byk dh ku dgr graduan byk mganggur..kecian kn..
ney x yg ompuan ya dkawin jk2 oleh org tua..
duk umah..mowk keja xdpt jk2..
urm..okeyhla...da pa2 i pdh gk la..hee..
wsalam~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly