Thursday, September 15, 2011

Disappointed!!!



isk3..sedih eyhh..isk3..
(maka xda lalow ngis..kih3...)
urmm,xtauk mowk mulakn kedk ney..
so..aku xdpt UPU ya..abis cita~okeyh fine...
bunyi kedk mrh jk ow..xdala..
yala aku tkejut gila babeng..
time ya ku ngah keja dkantin..
miak ramey reht..ku bz..hus call pdh upu dah kuar..
ku dah angol n leyh jdi senggol..
aik, ukan 17hb ka??? bmati2 aku nanti ri sabtu towk..
tba2 chck cdak pdh ri towk teyk..
dhla ku xda on9 alu pgi teyk..
ney tauk cita nak..adowh2..berita n radio puwn xdgr..
tpaksa la ku msg kak mira soh tlg check k aku n hus..
chck2..chck it out..ku xdpt..
p,hus dpt..alhamdulillah..degree sains komp.
okeyhla..even degree it..
ku pasrah n rela jak la dgn result ya..
mowk polh camney..mngis air mata drh skalipunn xguna bah..
hee..tabah jk timk ujian idup..kan??hee..
ku timk jk..insyaAllah da hikmah suma ya..
insyaAllah da isi tsirat drpd apa yg telh tsurt..tol x?
muwn kta maseh mampu mowk blaja
apply jk..jgn penh putus asa..truskn~
brik smgt towk..aku apply gk intake ke-2 towk lak..
insyaAllah la dpt..(muwn jk dpt..kih3)
urm??kwn2 ku? da wak dpt..da xdpt..
muwn yg dpt puwn jauh n lari alu dri bidang dip.
paka??miak poli dberik course beks2 tekeh..(ish3..word csya..ilek2)
hahaha..nsib la ow..aku pointer kecik..ney nk dpt..hee
untung la kwn2 ku dpt smbg degree..even ukan degree mekanikl..
jdila..ada juak hala tjuan idup kak towk..aku???
keja lowk sementara tgu intake ke-2..
da2 genk ku dpt degree meki..p,yala teyk suma
pointer hpnm cdak tgi2..lihai2..no wonder la nk..
congratz la utk takorg suma..
ku bbangga dgn kejayaan takorg..tumpng epy..
inysaAllah aku akn menyusul nnti..(muwn da rezeki...)
kawin jk aku..hek3..ndak ku mowk..awal sali..
ku gk maseh pk mowk blaja n keja jk towk..
kawin xpenh tlints dfikirn..
singgah jk ada..huahuaha...
so,csya be strong..never give up..
x smestinya gagl skali kta gagl slama2nya..kan..
so, try ur best 4 the next intake..
p,insyaAllah aku ambik da course meki n slen n swaktu dgnnya..
maybe meki towk ukan takdir aku..
cuma utk batu lonjatan utk aku ke bidng len..
urm,family aku.okeyh jk..
juz bpk ku ya mala la soh apply maktab..
owk la..kaktowk apply..jdi cikgu terus..urm..
p,mint ku dh ke meki..camney??
abah pdh mint xpenting..pergghh..camney ya?
ntahla..tandh la..apply jk ku suma..mana dtg dolok ku ambik..
bis cita..malas mowk pk gk..angol~
frust..kecewa..sedih..pilu..rindok wak sa ati
tga genk2 len smbg blaja..best da..
gudluck ar..
dah gk cita sal upu..stress palak otak pk..hee
ku blaja keta wak ritowk teyk..
urm,okeyhla..cam beysa..xda improvement ilak..
confuse gear ya..angol na..
ney ka gear 4..ney ka gear reverse..
pk dah msuk gear 4..p,x..msuk gear len..ish3..
muak cikgu ya xhentam aku..bait la wak..
keja? urm okeyhla..cam beysa lelah..
p,ku mls mpwk pdh gk la..tandh la cdak..
janji cdak epy..Allah ya maha adil..
biarla Allah bls blit jk..ku hanya mampu bsbr..
be cool csya..insyaAllah da rezeki dtmpt len..
lelah..penat..ngantowk.sedih..kecewa.suma bgabung mjdi satu...
ku mowk tdo! tenangkn fikirn...
sok cuti.yahooo!!! 
keyh..daa..Wsalam~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly