Sunday, August 7, 2011

Ramadhan ke-7


Alhamdulillah~ sminggu udh kta umat islam bpuasa...
sygnya aku masih P...hehee...
insyaAllah xlmk gk aku akn bposa wak..
cept2 la abis P towk..xmowk lmk2..
payah mganti posa gk lak..ahaha..(teroknya...~)
ri towk teyk ku teori di A.B.M...
Best wak..p,cam beysa ngantowk!!!
ahaha..nsib cikgu William Teo yg berik ceramh..
x la borink ilak..nya lucu2 polh lawk..
tkek2 ku tetak..ahhaaa..p,sygnya cikgu William ya
xlmk gk bhenti..muwn x, aku mowk nya
jdi cikgu ku masa blaja keta lak.ahaa..
p,buln 11 la nya xda gk..nsib sempt temu..
mcm beysala dberik kupon mkn...p,kn buln posa..(p,ku xposa..eheee..cutiiiii)
cdak soh la yg muslim tapau balit..rugi ler xembk blit..
yala,da wak la org xambik..aku pa kira..'rugi x,
dah la lapa..blit umah trus mlahap nasi campur
yg dtapau teyk ...ahahahaha..(ish3...)
kepaksss..asa mowk smbg tdo..bgun awl bah pgi teykk..
ehehee..alasan..pdh jk mowk tdo ow..klah...
to those nok posa ya..sabar keyh...
xlmk gk ya..xbrasa...heee..
selamt bbuka~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly