Saturday, August 13, 2011

13 Ramadhan 1432H


Alhamdulillah puasa yg ke-13 dah kta...
ari towk ari yg bmakna utk aku..heee..
mlm teyk aku da anta artikel pasal AMARAH dblog IM Hassan...
xtauk la tba2 asa mowk share artikel ku di cya..
alhamdulillah artikel ku dtimak..hee..
actually artikel ya da wak ku anta di iluvislam...
p,x dtimak..so ku post di blog ku jk..
tga takorg previous post2 dblog ku AMARAH namanya juak..
juz nok ku anta di IM Hassan puwn blog ku edit cket2..
bgik nya best gk..n leyh djdikn panduan..
insyaAllah aku akn share gk dcya..sharing is caring kan..hee..
p,polh ku excited n tkejut..aku adlh org ptama yg
share n sumbangkn artikel ku dblog ya..alhamdulillah..
sa xcayk jk.pk dah da org share wak dcya..
ehee..aku wak org first eyh..suk2..hee..
borink2 duk diumah ku suka la polh artikel2..
x slh even ilmu ku xbapa ney..ahaha..
insyaAllah~ cerpen2 aku ya puwn dh ttangguh..hee
tgula...idea dtg..keyhh...
ui,sejuk eyhh..ujan ari towk..
k sungkey lak ku mowk msk mee goreng la..hee..
mls mowk mkn nsik..aik tebu wak..cukupla..
klah..lak update gk.Camat bposa..daa..Wsalam~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly