Saturday, July 16, 2011

Frustrated!!!


Dissapointed....
mcm2 rasa dah kinek...
aku dah pdh, aku xdpt!! isk3..
xpa2, rayuan!!!(muwn jak dpt...)
ada hati..xpala, keja2!!!
insyaAllah lah muwn da rezeki..adoi2..
go csya!!! bowh down...
Allah S.W.T tauk pa yg tbaek utk hambaNya...
be cool & relax..insyaAllah aku akan mjejaki
juak kaki utk ke menara gading..
yala pdh org ukan rezeki..
ku apply riya pun cuba nsib jk..ayoyo...
xpa2..kta wait n see E-Rayuan lak..
keyhhh..gudluck!!! 4 those nok dpt further study ya!!!
insyaAllah aku akan mnyusul kemudian..okeyhh!!!
chillll............!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly