Tuesday, July 19, 2011

e-Rayuan UPU 2011

Now, feeling better...even lowm pat tdo dgn lena..
senyuman dbibir puwn lowm leyh pey telinga..
ku bowk send e-rayuan ku di UNIMAS & UTM..
still mnanti ssuatu yg pasti..but, not sure aku leyh dpt..
rayu mrayu towk payah kit...hek3..
muwn rayuann ku dtimak..
Alhamdulillahhh..(sujud syukur aku...)
InsyaAllah muwn da rezeki dpt la further study..
ukan senang wak dpt UPU ya..
lebih2 gk mekorg lepasn POLITEKNIK..(pajak la ow??)
p,xpa..dun worry be epyy!!! apa2 puwn Allah S.W.T ada..
apa2 puwn kputusan yg aku timak kaktowk..
aku redha...n pasrah dan lastly tawakal..
aku dah cuba yg tbaek..even dokumen2 pting yg aku anta
x COMPLETE!!! Ahahaha...susah bah cdak poli ya..
dah 3mgu org mntk transkrip...xwak campey2!!!
Pa ka sush ilak..eurm,tnyk surt tmt pgajian xda pdh cdak..
Surat Akuan lulusn pelajar jk ada..bgus xpayah..
segal nak ambik benda yajak g mukah..
post jak la...(mrajuk2!!!hee...)
xpala, dpt xdpt still leyh teruskn idup..
aku leyh try utk masa yg akn dtg..
ney tauk ada hikmah tsirat drpd yg tsurat..righhttt???
Hope members2 aku nok len yg pwlh rayuan wak
dpt la dtimak dmana2 U pilihn cdak..
Aku doakan kejayaan takorg! gud luck my frenz!



P/S: Hampir 80% miak politeknik xdpt UPU ya..fair ka??isk3...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly