Saturday, June 18, 2011

Pulau Pangkor My Lovely Place!!!


InsyaAllah...muwn xda aral melintang
aku akan sampey wak di Pulau Pangkor..
entahlah, dri dolok dh ku mowk g cya..
ntahlah knk hati ku ttawan ilak ngn tmpt ya..hehe
yala, tiba2 tringt favorite place xpenh ku
mention lmk towk dlm blog..
maybe aku akan pergi ke cya...                      
masa n bila ku xsure...tgala muwn da rezeki..
ku penh pdh ngn rumate ku dolok..
ku mowk g Pulau Pangkor...ya cdak pdh..
xpa sya, dudi ari lak mesti ko campey sia..hehe
kakya, cdak pdh jgn2 ko honey moon kat cya..
hahahahahah...tetak ku..ntahlah insyaAllah
ya jdi tmpt ku bbuln madu..ntahlah..mowk pdh jauh..
xdala, dekt perak nun jak..muwn ku further study lak
insyAllah muwn dpt di sjg nun dpt la ku pjg
langkah g ke cya..ehhee...tba2 tringat cerpen
ku nok bnama Setulus Kasih Zulaikha ya..
hehe..aku da mention pasl honey moon di Pulau
Pangkor..ntahla, ku campey sia puwn lowm,
hanya rekaan smata2..hehe..tga dri pic2 kat
google image jak..hehe..
klah..muwn one day lak ku campey dicya..
aku akan post gmbr2 ku time brada di sia..heeh
insyaAllah..Aku akan sampai ke PULAU PANGKOR!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly