Monday, April 11, 2011

Bunga Terlarang (T_T)

a"AKU IBARAT BUNGA DIDALAM TAMAN
LARANGAN YANG SUDAH X BERMADU...
APAKAH ADA KUMBANG YANG SUDI
MENGHAMPIRIKU???
ADAKAH AKU BAKAL MENJADI
SEKUNTUM BUNGA TERLARANG SELAMANYA??
YANG BEGITU BANYAK DURI DIRANTING
DAN BATANGNYA???
HANYA KUMBANG SEJATI BERANI
MEMETIK TANGKAINYA....TETAPI...
SIAPAKAH KUMBANG SEJATI ITU???"
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
aku adalah aku...siapakah yg bakl mngisi
kkurangn dri ini..yg serba kkuangn..nmjdikn nya sempurna...
mnusia x sempurna..msng2 mpunyai kkurangn..
bgitu la juga aku...insan yg bnama wanita...huh...
silap ku mmilih jln yg salh dulu..
tpi,ku sempt btaubat..mnginsafi diri ats dosa2 yg telh aku lakukn..
tpi masih da ka pluang n cinta dhati ini utk mnerima insan yg bnama lelaki???
ku tkut..tkut kepd realiti..reliti hidup ku yg dahulunya mmg bebs..
dgn khidupn syurga ddunia..ku mnyesali nya dan terus mningglknnya..
walupun begitu..titik hitam tetp tpahat ingt ddlm hati dn sanubari ku...
adakah llaki yg ingin mnyunting ku mjdi permaisuri hidup nya???
siapala ku ini...yg hnya insn biasa..hina..argghhh!!
insyaAlah masih da lelaki yg dpt mbuka pintu hatiku ini??
siapakah yg dpt mnemukn kunci nya?
slama tempuh bthun2 ku mngunci pintu hati ku..
mnolk sgala yg dtg agar pergi drpd mnerima diri ni..tpi smpi bla?????
ahernya..da llaki yg mampu mgoncang jiwa ku..mbuka wlu sdikit pintu hati ku..
namun itu cuma sementara..ku dpmainkn..sgup dpbodohkn..
p,ku tabah mnerimanya..mungkin tu adalh balasan
atas dosa2 ku dahulu...biala dia bhgia dgn pilihn htinya..
aku x sbaik wanita yg dia idamkn..
x scantik dia....ku pasrah..redha dgn ktentuan ini..
dan ku bharap suatu ari nnti akn ku temu dirinya...
drinya yg mnerima ku stulus n sikhlas2 nya mjdi suri dhati nya..
AMINNNNNNNNNNNNNNNNN.................

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly