Wednesday, January 19, 2011

kEsilapanku kEegoanmu...

X sangka eyhh..dlm2 waktu sem6 towk ku still ingt nya..
adowhh..sush nya mowk lupk kenangan masa pektikal
n seem5 lepas ya eyhh..taun 2010 mmg mberik kesn yg mdlm dgn aku,
p,xpala..ku tauk da hikmah suma ya...
x asa dah ku mowk bis poli towk ow..
emm,pa2 puwn..ku arap..kbahgiaan ya akn
mjdi milik aku suatu ari lak...insyaAllah..
berkat ksabarn ku lmk towkk..
ntah ku jdi fobia..tkut..jerak mowk mberik ati ku
smudh ya dgn org laki..mowk pdh tkut tluka..yes..mmg
p,cinta beysa la..xsuma nya mnis..mesti da pahit..
p,ku lowm ready gk eyhh..
tawar ati mowk gerek2 towk..
xpala..cukupla da kwn2 n family ku..
towk dh buln 1..xlmk gk buln 2..
cun la 6taun ku single..
asa x cayak jak eyhhh..bena ka???asa bowk marek break..haha
p,alhamdulillah..ku dpt mpthnkn betting ku ya..
konvo dgr2 staun lebih gk..ahahaha...mampuka aku??
adakah slmk tempoh ya lak da insan yg bnama laki
dpt mbuka pintu ati ku towk????
emm..biala masa n keadaan yg mnentuknnya,..
ku dah lelah mowk mngiss gk..
then aku xkn berik pluang ngn org ya utk
skit n lukakn aku utk kali ke-2 nya...
xakn..anngp la xda jodoh..kawn jk..
emm..-END-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly